אובדן כושר עבודה | ביטוח מנהלים | ביטוח מקצועי- ביטוח אובדן כושר עבודה

 

ביטוח אובדן כושר עבודה

ביטוח אובדן כושר עבודה הוא ביטוח אשר נועד על מנת להעניק לאנשים חסות והגנה כאשר הם נפצעים במקום עבודתם.

שום אדם איננו יכול לתכנן את עתידו ואיננו יכול לדעת מה טומן בחובו העתיד, אך תמיד יש להיות ערוכים מראש גם למקרים חלילה שאינם טובים.

לעיתים אנשים יכולים להפצע במהלך שהותם בעבודה או לחלות במחלה כשלהי, ובעקבות כך אינם יוכלו להמשיך לעבוד כמו שהיה טרם לכן, ועל כן הם זקוקים לביטוח אובדן כושר עבודה אשר נועד על מנת להעניק להם חסות ולדאוג לכך שהם יקבלו משכורת גם אם אינם יכולים להמשיך עוד לעבוד.

לכל אדם ישנה חשיבות לקחת אחריות עבור משפחתו ולדאוג עבורם לפרנסה וכלכלה, ולדעת שגם במקרים של נזקים עדיין ישנו מקור אשר דואג להכנסתו של האדם.

אנשים מתחילים לעבוד כבר בגיל צעיר, בין אם הם שכירים או עצמאיים, ומירב שנות חייהם עסוקים בקידום קריירה ועבודה, משתדלים לבנות כלכלה טובה המקדמת את העתיד.

כך גם לגבי העתיד כאשר מאבדים את יכולת העבודה ואין הכנסות גבוהות כמו בעבר אזי זקוקים למקור מפרנס, ופעמים רבות אותו מקור פרנסה יכול להיות על ידי ביטוח.

ביטוח אובדן כושר עבודה נותן לנו את השקט הכלכלי ומבטיח כי הכנסתנו תישמר גם במקרים עתידיים של בריאות לקויה, מחלה, פציעה או תאונה שתנטרל מאתנו את היכולות שלנו ותגרום לנו לאיבוד כושר העבודה.

כאשר מגיעים לחתום על ביטוח אובדן כושר עבודה אזי יש לקחת בחשבון שישנם סעיפים רבים הכרוכים בו, לאדם מבוטח בביטוח מנהלים יש אפשרות להוסיף ביטוח אובדן עבודה כחלק מחוזה הביטוח שלו, גם אם הוא עצמאי וגם אם הוא שכיר.

ביטוח אובדן כושר עבודה זהו חוזה אשר יש לבדוק אותו לעומק טרם אשר חותמים עליו, כל חברת ביטוח משתדלת להעניק את הטוב ביותר ללקוחותיה ולהעניק להם שירות יוצא דופן שנותן להם מענה על כל דרישותיהם, על כן יש לבחור בקפידה רבה את הביטוח

כמו כן את ביטוח אובדן כושר עבודה יש לערוך בפרמיה קבועה או משתנה כאשר ישנם יתרונות וחסרונות בהתאם לצרכי מהבוטח ויש לתת עליהם את הדעת כאשר חותמים על חוזה ביטוחי

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *