איך לבחור מלון באילת?

החלטתם שאתם לוקחים חופש מהעבודה, אורזים את בן או בת הזוג והילדים, ונוסעים דרומה אל עבר המדבר החם, אשר בסופו תגיעו לעיר הדרומית והמגניבה ביותר שמציעה ארצנו הקטנטונת – אילת.

הרבה דברים נאמרו על העיר הקסומה הזו, בעלת הלגונות הכחולות, ריף הדולפינים המפורסם, חיי הלילה התוססים ומסיבות החוף שנמשכות עד אור הבוקר, וכמובן – הקניות ללא מע"מ. אין ספק כי אילת הינה אחת הערים המיוחדות במדינתנו, המציעה אטרקציות מגוונות אשר לא ניתן למצוא בכל עיר אחרת.

אילת אם כן, מהווה כעיר הנופש הכמעט בלעדית במדינת ישראל. מדובר על עיר מרוחקת מכל הרעש וההמולה שבמרכז, ומהווה מקום מפלט למען אלה שרוצים קצת להתנתק מהשגרה היומיומית המעיקה, ופשוט רוצים – להרגע. אילת ערוכה בדיוק למען המטרות הללו, ומציעה שפע של מקומות לינה אשר יוכלו בכיף לשדרג לכם את החופשה.

מספר משתנים שצריכים לבדוק לפני סגירת המלון

תחילה, חשוב לדעת כי לפני שאתם בוחרים מלון באילת להתאכסן בו למשך החופשה שלכם, קיים מגוון שלם של מקומות לינה, בדרגות שונות ובמחירים שונים. אם כן, דעו מה אופי החופשה שלכם כדי שלא תלכו לאיבוד בחיפושים.

שנית, כאשר מחפשים מלון באילת יש להתחשב במיקומו. קיימים מלונות רבים הממוקמים באזורים שונים בעיר, ועליכם להחליט אם אתם מעוניינים במלון באילת שנמצא במיקום מרכזי, בלב אזור הבילויים, או דווקא במיקום מרוחק יותר אבל קרוב לים. בכל מקרה, איפה שלא תבחרו, זכרו שאילת היא עיר קטנה וקל ונוח מאוד להתנייד בה.

מחירים וסיכום

לבסוף, המחיר. אין ספק שהמחיר הינו קריטריון חשוב בבחירת מלון באילת, ואין להתעלם ממנו. על מנת שתמצאו את הדיל המשתלם ביותר עבורכם, מומלץ לחפש באתרי האינטרנט השונים על מלונות באילת, לחפש דילים ולבצע השוואות מחירים. יש לציין כי בימים באמצע השבוע המחיר יהיה זול משמועתי, ובמיוחד אם לא מדובר בחגים או בחודשים יולי-אוגוסט. כמו כן, תוכלו למצוא הנחות רבות מכל מיני חברות שבהם דרוש כרטיס חבר כמו למשל "חבר" "ארגון המורים" ועוד.

בנוסף, לאחר שהזמנתם מלון באילת, מומלץ לבדוק על שעות ההגעה והחזרה, על מנת למנוע מציבים מביכים ואי וודאות.
זהו, הכל מוכן. עכשיו אתם מוכנים לצאת לחופשה שלכם. תהנו!

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *