אילו מתנות נעניק לחברות הכי טובות

מגיעות לארוחת ערב אצל הדודה האהובה מצד אמא? הוזמנתן למסיבת חנוכת בית של עמיתה לעבודה? החברה הכי טובה בדיוק ילדה תינוק מדהים? אין יותר כיף ונחמד מלהעניק מתנות אישיות שהכנתן בעצמכן לחברות ולמשפחה הקרובה. יש מגוון רחב של מתנות שניתנות מדי יום והדבר הפך כבר לשכיח. עוד כרטיס להצגה בתיאטרון אורנה פורת? עוד פיג'מה לחורף? עוד ספר מתכונים? נמאס. קוסמטיקה תמיד תהיה חברתה הטובה של האישה וכל אחת תשמח לקבל מוצר קוסמטי מפנק וריחני שירומם לה את מצב הרוח. ובכן, פילינג ביתי יכול להיות רעיון מצוין למתנות מפנקות. אם כן, כיצד מכינים פילינג ומתאימים אותו לעורן של מקבלות המתנות?

פילינג בעיקרו מבוסס על חומר שומני וחומר גרגרי לשפשוף והסרת תאי העור המתים. לכן, ניתן לבחור את השמן והחומר הגרגרי לפי דרגות קושי ולפי סוג העור של אותה הבחורה.

שמנים הם מתנות מן הטבע

ישנם כמה שמנים המומלצים לשימוש בפילינגים ביתיים והם שמן קוקוס, שמן אבוקדו, שמן זית, שמן זרעי ענבים ושמן שקדים. למעשה, שמן קוקוס הינו הצעקה הבאה במוצרי הקוסמטיקה. זהו שמן עם סגולות רבות ויש לו לא מעט פנים – הוא מסייע לשיקום השיער, למיצוק והגמשת העור, לטיפול בפצעים ואף עוזר לפעולת עיכול המעיים וכאן לא נגמרו יתרונותיו. עקב מרקמו השומני למדי, שמן קוקוס יתאים את עצמו בפילינג לבעלות עור יבש עד רגיל ולא יתן מענה נכון לאלו בעלות העור השמן שכן הוא יוסיף שומן למדורה. מנגד, לעור שמן כדאי דווקא להצמיד שמן זרעי ענבים שידוע ביכולותיו לספוח מולוקלות השומן שהעור מפריש ולהפוך את העור לפחות מבריק. בעקרון, יש להתאים את מידת שומניות השמן לסוג העור של מקבלות המתנות.

גרגרים לניקוי העור

גם בגזרת הגרגרים המבחר די גדול. ניתן להשתמש במלח על סוגיו, סוכר ואף גרגרים למיניהם. בנישת המלחים ניתן למצוא סוגים רבים החל ממלח ים שולחני, מלח גס, מלח וורוד ואפילו מלח שחור. גם כאן, חשוב להתאים את מידת הקשיחות של החומר הגרגרי לסוג העור. לדוגמא, עור עדין ויבש יתאים דווקא לסוכר שהינו חומר גרגרי עדין שישמור על העור מפציעה במהלך פעולת השפשוף. גם זרעי פשתן יכולים להתאים לעור עדין שכן, הם יפרישו את כל האיכות שלהם כמתנות נהדרות לעור. לעור גס ועבה כדאי דווקא להשתמש במלח. לפנים – מלח שולחני ולגוף מלח גס שמתאים לחלקי גוף יותר גסים ובעלי עור עבה.

את הפילינג שאנו מכינים מערבבים מאותו חומר שומני שבחרנו יחד עם הגרגרים. למען הריח הטוב ניתן להוסיף שמן אתרי בריחות רצויים ואף חומרים מזינים וריחניים אחרים כמו פרחים, נענע, תבלינים או פירות הדר.

ובכן, פילינג יכול לשמש כמתנה נהדרת שכל אחת תשמח לקבל. השתדלו להתאים את החומרים למקבלת המתנה ותזכו למחמאות רבות וחיוכים לא פחות.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *