אלקטרה על הים- הפרוייקט השקט.

 

בזמן האחרון התחלנו לשמוע על פרויקט בשם אלקטרה על הים. עם הזמן אנחנו מבינים שזה כנראה הולך להיות הפרויקט הכי גדול שארינו, אבל לא מדובר רק על הגודל, היו פרויקטים גדולים יותר, מדובר פה על משהו גדול הרבה יותר, משהו רחב ידיים שישפיע על התחום, על האזור, ועל כל הארץ.

פרויקט ענק כמו אלקטרה על הים, מדהים ביופיו, עצום בגודלו, אשר יעמוד איתן ויחשוף את פינותיו וקורותיו הגדולות והיציבות בלב ליבה של שמורת טבע עדינה, בין העצים הירוקים אל מול המים הזכים שנשפכים מהחוף הבתולי המלא חיות בסכנת הכחדה. שם הוא יתפרס, יתמתח וישלח זרועות על כל פיסת האדמה העצומה שהוא ינכס לעצמו.

 

אין ולא תהיה עוד הזדמנות כזאת, במקום שמור כל כך, שעדיין לא הוחרב בידי בנייני משרדים אספלט ופיח, מקום נקי, מלא בצמחיה ומרחבים אופקיים. שם תוכלו לגור בלב כל זה. דירות היוקרה יעמדו במרחק קטן מקו החוף, בין המרחקים הקצרים ביותר בארץ, למזלם של מקימי הפרויקט ומזלנו אנו תכנית הבניה אושרה לפני שעבר החוק שמגביל בניה כל כך קרוב לחוף חוק "הגנת החופים בישראל'. לכן אלקטרה על הים הוא הפרויקט האחרון שיקום כל כך קרוב לים. זו בהחלט ההזדמנות האחרונה לרכוש דירה באזור בתולי כל כך שיהיה שייך רק לכם.

 

קצת על הפרוייקט.

על רצועת החוף המדהימה בלב שמורת הטבע יבנו 30 בניינים בין 6 ל 9 קומות כל אחד שיכילו בסך הכל 1000 יחידות דיור. השכונה תקח לעצמה 65 דונם של שטח ירוק שדיירי השכונה יהנו מתפאורה ירוקה מאין כמוהה. בשלב הראשון יפתחו 288 יחידות דיור, דירות חמישה חדרים ב1.28 מליון ו4 חדרים החל מ 1.095 מליון ש"ח.

אנחנו יכולים להניח את החזון של אלקטרה על הים שתנהלו מתוך אמונה גדולה במקום כל כך נדיר,  זו הפעם הראשונה וכנראה האחרונה שתבנה שכונה כזו בארץ וזו הזדמנות שאסור לפספס, המטרה ככל הנראה הייתה לבנות דירות ברמה גבוהה מאוד במקום טבעי שלא נגעה בו יד אדם ונשמר במשך אלפי שנים בצורתו הטבעית ולמרות זאת להצליח למכור את הדירות במחיר נגיש לכל.

 

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *