ארון הזזה במבצע – המודעה המפתיעה

הרגשתי הרבה זמן שרציתי לחדש ריהוט בבית. משהו באנרגיות שהיו עם הריהוט הקיים לא היה הרמוני והרגשתי כבר הרבה זמן שצריך להחליף אותו ולא ידעתי למה ואת מה צריך להחליף. אני פותחת כל בוקר עם כוס קפה חם והעיתון. אחרי שאני מרפרפת על הכותרות הראשיות ונבהלת מכמות השחיתות שיש אצלנו במדינה אני פונה למודעות ולמבצעים. שם אני מקבלת קצת שקט למוחי הקודח.

בעודי מרפרפת על המבצעים השונים פתאום ראיתי מודעה של ארונות הזזה במבצע. חשבתי לעצמי אם הרהיט שאני זקוקה להחלפה בבית הם הארונות שלנו. פתאום הרמתי את המבט והסתכלתי סביב. חייכתי לעצמי וחשבתי איך יכול להיות שלא חשבתי על זה קודם?!

ברור שמה שצריך להחליף אצלנו בבית באופן דחוף זה את הארונות. הארונות שלנו מיושנים וזה צובע את כל החדרים באווירה אפלולית ומדכאת. לא סתם נתקלתי במודעה בעיתון של ארון הזזה במבצע – זה ממש הקארמה שהתערבה פה. החלטתי לבדוק יותר לעומק את הכתוב במודעה של ארון הזזה במבצע ולראות באיזה מבצע מדובר ומהו  בדיוק הארון הזזה במבצע שמפורטים במודעה. אחרי שקראתי את המודעה יותר לעומק החלטתי לגשת לחנות ולראות בפועל מהו ארון הזזה במבצע שהם מציעים למכירה. המוכרת בחנות הייתה מאוד נחמדה אליי והסבירה לי בסבלנות על המבצע החדש של ארון  הזזה במבצע ועברה איתי בחנות על מנת להראות לי על אלו ארונות מדובר.

הרי כידוע – אין טוב ממראה עיניים. אחרי שראיתי כמה ארונות החלטתי שאני הולכת לקנות לנו הביתה ארון הזזה במבצע או אפילו מספר ארונות על מנת לשנות את האנרגיות ולהפוך את הבית לחדשני ויפה יותר.שוחחתי עם המוכרת על מנת להבין מה סדרי הגודל של העלויות והאם הם דואגים גם לנגר שיבוא וירכיב עבורי את הארונות. בעודי יושבת ומדברת איתה בעלי החליט להצטרף גם בדרך לפגישה אחרת שהייתה לו ואמר שגם הוא רוצה לראות את הארון הזזה במבצע ולהבין יותר לעומק על מה מדובר. החלטתנו לרכוש חמישה ארונות כך שיוחלפו הארונות שיש בכל חדר ובמזדרון ובתקווה כך יהיו לנו אנרגיות חדשות בבית.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *