ארונות הזזה עם טריקה שקטה

ארונות הזזה הכוללים מנגנון של טריקה שקטה אלו ארונות אשר אל הדלתות שלהם מחובר מנגנון אשר גורם לכך שהדלתות לא יטרקו בצורה חזקה אלא לא משנה באיזו עצמה תסגרו אותן, ממש לקראת הסוף הן יאטו את המהירות ויסגרו בצורה איטית ושקטה.

כיום רוב היצרנים אשר מיצרים ארונות הזזה מיצרים אותם עם טריקה שקטה כסטנדרט, אך עדיין לפני הרכישה כדאי לוודא כי הם כוללים את המנגנון הזה.

מדוע? למה מנגנון טריקה שקטה הוא כל כך חשוב? והאם הוא משפיע באופן משמעותי על המחיר של הארון? תשובות לכך תמצאו במאמר זה.

מדוע מנגנון טריקה שקטה הוא כל כך חשוב?

ארונות הזזה הכוללים מנגנון של טריקה שקטה מעניקים לרוכשים אותם כמה יתרונות חשובים מאוד:

  1. בשימוש של ילדים ארונות הזזה עם טריקה שקטה הינם הרבה יותר בטיחותיים. בעבר, ארונות ההזזה גרמו לפגיעות רבות של ילדים אשר טרקו את הדלת בעצמה חזקה מידי ולא הוציאו את היד בזמן מתוך הארון. מנגנון טריקה שקטה מונע את הסיכון הזה כי לקראת הסוף הדלת נטרקת בצורה איטית ולא מסוכנת.

  2. מנגנון טריקה שקטה מונע מהדלת להיטרק בעצמה חזקה מידי וכך מגן על הארון עצמו. ללא המנגנון, טריקה חזקה מידי של הדלת עשויה לפגוע בדפנות הארון, אך בעזרתו הדפנות לא נפגעות וכך הארון עמיד יותר למשך זמן רב.

  3. בדיוק כמו שמו, מנגנון הטריקה השקטה שומר על השקט בעת הסגירה של הארון, כך שתשמעו פחות רעש של טריקת דלתות מבהילה בבית שלכם.

האם רכישה של ארונות הזזה עם טריקה שקטה היא יקרה יותר?

בעבר, כשמנגנון הטריקה השקטה רק החל להיות משווק, ורק בחלק מסוים מאוד של ארונות הזזה, הוא ללא ספק השפיע על המחיר וגרם לארונות להיות יקרים יותר אך כיום, כאשר ברוב הארונות מנגנון הטריקה השקטה מגיע כסטנדרט, הוא לא מייקר את הארון בצורה משמעותית מאוד, אלא מזערית בלבד, ובכל מקרה, הוא משתלם בהחלט בשל כל היתרונות שציינו בפסקה הקודמת ולכן גם אם הוא היה גורם לייקור הארון, היה כדאי לבחור בארון הכולל אותו.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *