ארונות לחדר שינה – משימה פשוטה

כאשר החלטנו לרכוש ארונות לחדר שינה בבית החדש חששתי שזו תהיה משימה מורכבת ושתיערך זמן רב. בגלל שעד היום היו לנו ארונות בנויים ופשוטים אשר בדרך כלל היו ארונות קבועים בדירות שהתגוררנו בהן, לא היה לי את הניסיון של איתור ורכישה של ארונות לחדר שינה. החלטתי לעשות קצת מחקר ובדקתי באתרי האינטרנט מה הם בעצם ארונות לחדר שינה, אלו חברות מומלצות יש ומה סדרי גולן של עלויות של ארונות כאלה. הייתה לי התלבטות האם אני רוצה ארון אחד גדול לי ולבעלי אשר יהיה עם דלתות הזזה או שאולי שני ארונות שלכל אחד מהם יהיו שתי דלתות. כמו כן הייתה לי התלבטות האם אני רוצה את הארונות לחדר שינה בצבע עץ אלון או שאולי צבע עץ בוק ואפילו הייתה לי התלבטות לגבי צבע לבן – פשוט ונקי.

אחרי שקראתי קצת על מקומות ומחירים החלטתי שאין טוב ממראה עיניים והלכתי לשוטט בחנויות בדרום העיר ולראות אם אני מוצאת ארונות לחדר שינה שידברו אליי. ידעתי שאני רוצה ארונות חזקים ויעילים מבחינה אחסונית. אני מעדיפה להוציא יותר כסף על מוצרים אבל לרכוש משהו שישמש אותי לשנים רבות ולא משהו שאצטרך להחליף כל שנה. שוטטתי בדרום העיר בכל מיני חנויות. החלטתי לא לקחת את בעלי איתי משום שהייתי זקוקה לזמן לעצמי ולתת למחשבות שלי לצוף עד שאראה אם אני מוצאת משהו בסגנון שאני רוצה. פתאום נכנסתי לחנות אשר כמעט ודיגלתי עליה ושם הם היו: ארונות לחדר שינה בדיוק כמו שרציתי.

הם היו בצבע לבן, עם דלתות הזזה כאשר אחת מהדלתות הייתה מראה גדולה וחסכה את המקום של תליית מראה. האחסון בארונות היה נפלא גם הוא. היו הרבה מדפים ומקומות לתלייה וכך נחסך לי הרבה מפעולת הקיפול של בגדים ומצורך בארון נוסף. בדקתי בחנות כמה שנים (אם בכלל) יש אחריות על הארונות וגיליתי שמדובר בחנות רצינית במיוחד – האחריות היא לכל החיים! כל כך שמחתי! צלצלתי לבעלי ואמרתי לו שמצאתי לנו ארונות לחדר שינה ושיש לנו אחריות לכל החיים עליהם

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *