אשקלונה – הטבע עשה את שלו, אנחנו רק משלימים…

ייחודו שפארק המים אשקלונה – משקיף אל הים – הוא בהיותו מתחם אטרקטיבי שעבור רבים הוא מתחם אולטימטיבי לאירוע ולאירוח, לבילוי ולהנאה. מגוון עשיר של מתקנים הנמצאים סמוכים זה לזה מקל על ההורים להשגיח על ילדיהם המשתעשעים.
כשמתעייפים אפשר לנוח ולסעוד במסעדה הטעימה במקום ולאגור כוח להמשך הבילוי.
המקום שופע כרי דשא מוצלים, עם שירותים ומקלחות מסודרים, כיסאות נוח וכל מה שאנשים שבאים לבלות בחיק הטבע בכלל ובפארק מים בפרט מצפים לו כשהם יוצאים לבלות.
במקום להיקלע לפקקים במרכז הארץ אתם יכולים לנסוע בראש שקט ובנתיבים שבהם התנועה זורמת ללא הפרעות לאחת הערים היפות ביותר בארץ אם לא היפה שבהן ולבלות במשך שעות אחדות בעולם שכולו כיף והנאה.

אשקלונה

תמונה מלמטה של מגלשת מים באשקלונה

אשקלונה לאירועים חברתיים בכל עונה

לבד מהיות אשקלונה פארק מים המהווה מקום בילוי מועדף למשפחות רבות, הוא מהווה גם מתחם מתאים לקיום אירועים חברתיים, לימי כיף ולימי גיבוש. בעונה החמה (תרתי משמע) ניתן ליהנות מתכניות בידור מגוונות המוצעות במקום ומהפעלות לילדים.
המתחם הגדול מהווה יעד מועדף לקיום ימי כיף וגיבוש לקבוצות מאורגנות, לוועדי עובדים, לתלמידים מבתי ספר ועוד. הצוות המקומי, אדיב ומקצועי, יפעיל וישעשע אתכם במחול אירובי, במשקי חברה היתוליים, בתחרויות נושאות פרסים, במופע רקדניות מלהיב ועוד. מערכת כריזה איכותית מעצימה לא רק עת הקול אלא את הכול.
אשקלונה- בילויים ואירועים ללא הפסקה
אל תתפלאו אם הילדים שלכם לא ירצו לעזוב את המתחם, שבו מגלשות קמיקזה ומגלשות מפותלות לאוהבי החוויות האקסטרימיות, בריכת שחייה מקורה (חצי אולימפית) ובריכת לגונה המיועדת בעיקר למשחקי מים משעשעים (אף היא חצי מקורה). חוויה ייחודית (בלעדית!) המוצעת במקום היא בועת סנפלינג ענקית: מטפסים וגולשים ו… מגיעים בו בזמן גם לקרקע וגם לשמים… בנוסף, מגלשות מיני סלייד המיועדות ומיוחדות לילדים ולפעוטות.

מי שרוצים לצאת מהעיר הגדולה או כלל לא להיכנס אליה- ימצאו בפארק אשקלונה כל מה שמבוקש לימי כיף למבוגרים ולילדים עם תפריט לטעמכם.
אם אתם מחפשים מקום לאירוע חברתי, עסקי או פרטי, בשעות הערב, כאשר בריזה מהים משרה אווירה נעימה ונינוחה.
כאשר הילדים יפצירו בכם לעתים הולכות ותוכפות לנסוע אל הפארק באשקלון אתם ודאי תדעו את הסיבות  -הרבות והטובות לכך. טבעי שהם רוצים לשוב ולבלות במקום שבו החוויות משפריצות מכל עבר. – אשקלונה:)

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *