בתי מלון באילת בהתאמה אישית למבקר ולתייר

בתי מלון באילת אינם עוד מקומות שתבקשו לשהות בהם ללילה כמו בפונדק דרכים בחו"ל או במסע טיולים בארץ. אילת היא עיר המלונות של ישראל, ורק תל אביב וירושלים, ומעט המלונות שישנם בחיפה משמשים כמתחרים ראליים לעיר הקייט היוקרתית. לכן, גם אם הזדמנתם לעיר הזו, ולא נסעתם לשם מראש, חשוב מאד לתכנן היטב באיזה מלון תגורו. האפשרויות מאד רבות, ולא כל אחת מהן מתאימה לכל תייר או מבקר מזדמן.

בפסח מומלץ לזרז את ההחלטה לגבי המלון

נסיעה לבתי מלון באילת בפסח מחייבת החלטה מהירה מצדכם. המלונות מתמלאים בחג, ולכן הדבר כרוך במהירות-החלטה. שנית, חשוב מאד להחליט על קונספט מלונאי קבוע. אם אתם צרכנים הזקוקים לכל דבר באופן נגיש, מארוחת הבוקר ועד הנסיעות, מומלץ להגיע לעיר עם רכב, וללכת למלון שיש בו חנייה וארוחת בוקר כלולות במחיר. במידה ואתם אנשי האינסטנט, והשירותים הפנים-מלונאיים פחות מעניינים אתכם, יש עדיין פרמטרי מינימום שתצטרכו לברר. אנו ממליצים לברר, למשל, אם ישנו מזגן בחדר, משום שבחודשי חג הפסח הטמפרטורות עולות, ובלתי אפשרי לשהות במלון ללא מיזוג. מומלץ גם לוודא, במידה וזה מלון מינימלי, ללא ארוחות וחנויות, שהמלון ממוקם באזור מרכזי ונגיש לכם מבחינה לוגיסטית, באם תצטרכו זאת.

אלו סוגי מלונות עיקריים ישנן באילת?

בתי מלון באילת של צלילה – מלונות בהם מבקרים צוללי SCUBA, טכניקת הצלילה השלטת באילת ובמועדונים צלילה מעבר לים. במלונות צלילה האוריינטציה היא לצוללנים. בחדרים ישנם מדפים להנחת ציוד הצלילה, והגישה למרחב הצלילה בים קלה מאד דרך המלון.

בתי מלון באילת קיט – מלונות המשמשים לכל מטרות החופשה שלכם, החל מרחצה מהירה בים ועד בריכה בתוך המלון. במלנות קיט הם לרוב 4-5 כוכבים, ומהווים את הטופ של הטופ מבחינה איכותית בעיר אילת.

בתי מלון באילת לאחסון מזדמן – אין מה לעשות, אך לא לכל אחד יש זמן ופנאי לתכנן באדיקות איפה הוא ישהה באילת. במידה ונסעתם לאילת כי צריך, ללא תכנון מוקדם, מלונות אלו יהיו לכם לעזר. מדובר במלונות מרמת אכסנייה ועד רמת 3 כוכבים. חשוב לבדוק שהם מכילים את תנאי המינימום הנדרשים לכם, על מנת לדעת שהם מתאימים לכם: מיזוג אוויר בחדר, וקרבה למקומות מרכזיים בעיר.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *