דילים לטבריה או דילים לאילת – במה כדאי לבחור?

אז החלטתם על חופשה באחד מבתי המלון המציעים דילים לשביעות רצונכם, וכעת נשאלת השאלה – לאן?

בישראל, שני היעדים הפופולריים ביותר לחופשה (ובצדק) הם טבריה ואילת. טבריה ואילת, כל אחת בתחומה, מציעה שפע של אטרקציות, נופים, חוף ים / חוף כנרת והכי חשוב – בתי מלון מפנקים עם דילים משגעים. אז על מה כדאי ללכת – דילים לטבריה או דילים לאילת?

דילים לטבריה

בתי מלון בטבריה יעניקו לנופשים חופשה מגוונת, מעניינת ומהנה במיוחד. הנופש בטבריה יוכל לרבוץ במימי הכנרת וליהנות מהנוף העוצמתי של האגם, לטייל בעיר המגוונת וליהנות מהגיוון התרבותי שלה, לצפות על הנוף המרשים של טבריה הכנרת ורמת הגולן מאחת ממיני התצפיות היפות הפרושות ברחבי העיר, וכמובן שגולת הכותרת היא בתי המלון המהפנטים הקיימים בעיר. אז מה חשוב לבדוק כשמחפשים דילים לטבריה? ראשית, שהמלון יהיה בקרבה לאחד מחופי הכנרת. שנית, אם מדובר בסוף שבוע – שהדיל יכלול גם ארוחת בוקר וגם ארוחת ערב (מרבית המסעדות בעיר סגורות במהלך הסוף-שבוע). שלישית, שהמלון יהיה במרכז העיר הססגוני והמגוון בו תוכלו לבלות כשאינכם בתחומי המלון.

דילים לאילת

בניגוד לדילים לטבריה, דילים לאילת זה כבר סיפור אחר – בעיר יש הרבה יותר מלונות מאשר בטבריה ולכן גם הבחירה היא רבה יותר, אך מצד שני גם הסיכוי לנפילה הוא גדול יותר. אז מה חשוב לבדוק בבואכם לחפש דילים לאילת? ראשית, קרבה לחוף ים, כי חופשה באילת בלי ללון מרחק יריקה מחוף הים זה לא זה. שנית, בניגוד לדילים לטבריה, באילת תוכלו למצוא את עצמכם מתים מחום ולכן יש לוודא כי קיים קירור הולם בחדרים. ושלישית, העיר אילת הינה רועשת מאוד בתיירים, במיוחד בשיא העונה, כדאי לוודא שהחדר שלכם מבודד מכל הרעש וההמולה, לפחות באופן יחסי.

לסיכום, בין אם מדובר בדילים לטבריה או בדילים לאילת, דאגו לברר את כל הפרטים החשובים שפורטו כאן טרם סגירת הדיל. וזכרו, שמחיר זה לא הכל, ואם רוצים חופשה מושלמת מהחלומות שאתם לא מוצאים בדיל הכי זול, כדאי לשלם מעט יותר ולקבל אותה.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *