דילים לטבריה – חופשה קסומה

בחיפוש אחר הזדמנות מיוחדת לעוד חופשה מהנה ויוצאת דופן, אין ספק כי עיר התיירות היפה וההיסטורית טבריה עם ימת כנרת המופלאה ועם דילים לטבריה, זו חופשה אלגנטית, מהודרת ואף כוללת בתוכה כל מה שחופש, נופש ללא גבולות וטבע פראי מייצגים. דילים לטבריה היא ההזדמנות לחופשה קסומה באחת מערי התיירות היפים וההיסטוריים של ישראל ברשת מלונות יוקרה המעוצבים באלגנטיות ובסגנון מודרני.

זה לא רק דילים לטבריה עם כל הדגשים בחבילות אירוח שיענו על כל דרישה, כל צורך וטעם, זה בעיקר הקרבה לחוף ימת כנרת הקסומה והשהות בעיר שלווה ועם זאת מלאה באין סוף אפשרויות של בילויים ובאטרקציות מיוחדות לכל גיל. דילים לטבריה אינם כוללים רק את מסעדות הדגים המפורסמות והמעולות ביותר בארץ ואף בעולם, זה לא רק המחירים העממיים והמשתלמים והתפריט המגרה והטעים המיוחד, מלונות בטבריה זה נוף ים משגע לכיוון הכנרת מכל חלון בחדר והאגם הגובל במדבריות ירדן ובנופים מרגשים. גם מתחם הבילויים של העיר טבריה עשיר ורב גוני ומציג פעילות מעניינת לכל גיל או אף לכל המשפחה יחד.

אל תפספסו את כל האטרקציות שרק לדילים לטבריה יש להציע- כמו סיורים היסטוריים אל עבר רצפות פסיפס וקברי צדיקים, ביקור במרחצאות ובבריכות הבריאות המינראליות שהרחצה בהן מומלצת במיוחד ובעלות כוחות ריפוי רבות, מגוון פעילויות ימיות כמו שיט ימי פרטי או בקבוצות, סירות בננה או סקי מים, בטבריה גם מועדון ימי גדול עם פעילות רבה ותוססת וצוות מקצועי שיענה לכם על כל שאלה ויתפור בדיוק עבורכם בילוי ימי יוצא דופן. דילים לטבריה כוללים גם מתחמי ספא מקצועיים עם כל טיפולי הספא הקיימים, מתחמי קניות ובילוי רבים, חנויות יוקרה וחנויות מזכרות מיוחדות במלונות וברחבי העיר, בתי קפה ומסעדות מגוונות בעיקר מסעדות דגים עשירות המציעות תוצרת יומית טרייה הישר מן הכנרת.   

דילים לטבריה כוללים גם חוויות אירוח מפוארות, מגוון גדול של סוויטות וחדרים מפוארים לאירוח זוגי או משפחתי, טרקלין עסקים וכן חדרי ישיבות עם כל הציוד הנדרש. הכול מוצע לכם בהתאם לתקציב שלכם ולדרישות האירוח והנופש המיוחדים שלכם.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *