דילים לירושלים – מבצעים, סיורים ומה שביניהם:

ירושלים היא עיר שכיף לטייל בה בכל ימות ועונות השנה. היא ססגונית, צבעונית, מגוונת ומעניינת. אך יחד עם כל מעלותיה, רבים מאיתנו כלל לא מכירים אותה ואת מה שיש לה להציע. וכאשר אנו מגיעים אליה כתיירים, התחושה היא של בלבול וחוסר התמצאות. תחושה זו מגיעה בצדק, כי ירושלים הינה העיר הכי גדולה בארץ (הן מבחינת שטחה והן מבחינת מספר תושביה), יש בה שכונות רבות ואוכלוסייה מגוונת, ולמי שלא מכיר את העיר זה בהחלט לא קל למצוא את הדרך לסייר בה. בהרבה מהמלונות מציעים דילים לירושלים ופינוקים רבים, וחלקם גם מציעים הכוונה והדרכה בעיר.

אחד הדברים היפים והמיוחדים בירושלים הוא סיבוב בשכונותיה המיוחדות והיפות: רחביה, נחלאות, טלביה, נחלת שבעה וכמובן מאה שערים. מרבית המלונות בעיר ידריכו אתכם כיצד להגיע לשכונות הללו, יסבירו לכם מהם אתרי החובה והרחובות המרכזיים שבכל שכונה וחלקם גם יציעו לכם סיורים מודרכים מטעמם. השכונות הציוריות של העיר יחשפו בפניכם את ההיסטוריה של ירושלים ויתנו לכם חוויה ירושלמית שאין שנייה לה. בשכונת מאה שערים באופן ספציפי, מומלץ לסייר ביום חמישי בערב, אז תושבי השכונה ובתי העסק בה מתארגנים לקראת השבת מה שישקף לכם את אורח החיים של השכונה.

בנוסף לסיורים בשכונות עצמן, ישנם אתרי חובה שצריך לבקר בהם בעיר. גם לאתרים אלו יציעו לכם דילים לירושלים, הדרכות וסיורים. אתרי החובה הבולטים הם: הכותל המערבי, שוק מחנה יהודה, טיילת ארמון הנציב, רחבת הכנסת, טחנת הרוח של מונטיפיורי ועוד אתרים רבים. בגלל ריבוי האתרים שיש לראות בעיר, אם אתם בחופשה קצרה התייעצו עם נציגי בית המלון על מה כדאי לוותר וזאת בהתחשב בטעמכם ובהעדפותיכם האישיות. חשוב לזכור, כדאי להקדיש לכל אתר את הזמן המגיע לו, שכן ריצה בין אתר לאתר שמטרתה היא "לסמן וי" לא תועיל כאן ולא תעזור לכם לספוג את כל מה שיש לעיר להציע – אלא להיפך. אחרי הכל, אמנם מדובר בדילים לירושלים, אך אתם עדיין בחופשה שמטרתה היא לא רק לטייל אלא גם ליהנות ולנוח.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *