היכן אפשר ללמוד אומנות ?

נמשכים לאומנות ?

 

אומנות, כמו הרבה מקצועות אחרים, נוכל ללמוד במגוון מסגרות וכבר החל מגיל קטן. ישנם שיבחרו ללמוד זאת בתור תחביב, וישנם שאף יהפכו זאת לפרנסה שלהם.

 

חזרתם מהטיול הגדול ומתלבטים לאיזה תואר ללמוד? מחפשים חוג לבתכם הקטנה? חושבים שיש לכם כישורים אומנותיים ומחפשים כיצד לשפר זאת? תוכלו ללמוד אומנות במסגרת חוג לילדים ולמבוגרים, או לחילופין ללמוד זאת כתואר לכל דבר. בעלי המזל שביניכם אף יוכלו להתמקצע בכך מבלי ללמוד זאת, תוך כדי צבירת ניסיון במקומות עבודה רלוונטיים או לצד חסות מאמנים בתחום.

 

לימודי אומנות: כל המידע

 

אם בחרתם ללמוד אומנות במסגרת חוג קהילתי, תוכלו לברר ביישובכם האם מתקיים חוג אומנות. בדרך כלל חוגים אלו יהיו בשעות אחר הצהריים והערב, ויתקיימו בין פעם לפעמיים בשבוע. בחוגים אלו, תלמדו חומרים עיוניים לצד התנסות מעשית בציור, פיסול ושאר יצירות אומנות, זאת לפי אופי הקורס. ישנם קורסי אומנות כלליים בהם מתנסים במגוון סוגי יצירות ולא רק בסגנון ספציפי.

 

ואם מדובר על קורס לילד או לילדה, ייתכן כי יוצע חוג אומנות מטעם בית הספר או היישוב הקהילתי, לעתים במחיר מסובסד. אך גם אם לא, סיכוי רב כי תמצאו חוג מתאים הן ביישובכם והן באזור הקרוב למגוריכם. גם כאן ישנו לימוד עיוני לצד התנסות מעשית, ואופי הקורס מותאם לטווח הגילאים שבו.

 

כך גם לנוער ולצעירים. גם כאן ניתן לראות מבחר של חוגים בתחומים שונים באומנות, אשר לעומת חוגי הילדים, מדובר על חוגים מקצועיים יותר אשר דורשים עבודות גמר שיוצגו בתערוכת סיום חגיגית. כך ניתנת הזדמנות לילדים אשר למדו אומנות בבית הספר או בחוג לילדים להמשיך את דרכם, וכן יוכלו הם לרכוש ניסיון נוסף אשר יעזור להם להתמקצע בכך לאחר הצבא.

 

ואכן, לאחר הצבא ניתן ללמוד את תחום האומנות כתואר, לצד מקצועות אחרים בתחום או אף מתחומים אחרים לגמרי, כמו פסיכולוגיה או כלכלה, כהזדמנות להתפתח בנושאים אחרים החשובים בעולמנו. ובין אם כתואר או לא, ומלבד המכללות המוכרות בהם נלמדים מקצועות האומנות, ישנם בתי ספר מיוחדים למקצועות האומנות, אשר אמנם פחות מוכרים אך מקצועיים ומעשירים לא פחות.

 

למידע על לימודי אומנות, כל שיש לכם לעשות הוא לברר זאת ביישובכם, דרך העיתונים המפרסמים בתחום וכן על ידי חיפוש באינטרנט, אשר נחשב למקור המידע הנרחב ביותר בו גם תוכלו להתרשם מבתי הספר והמוסדות השונים ברחבי הארץ טרם יצירת הקשר או ההרשמה.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *