הלוואה בריבית נמוכה | הלוואות בתנאים נוחים – הלוואות לסטודנטים

הלוואה בריבית נמוכה | הלוואות בתנאים נוחים – הלוואות לסטודנטים

סטונדטים רבים בישראל יעידו על כך שחיי סטודנט אינם קלים.
יותר המחייה והעולויות היקרות אינם פוסחים על הסטודנט הישראלי שעליו לללמוד ולשלב עבודה.
בזמן הלימודים לתואר קשה לסטודנטים לעבוד בעבודה שתכניס הכנסה גבוה ועל הסטודנטים שאינם מקבלים סיוע מהמשפחה , לעבוד בעבודות שונות ולפעמים להכנס לבור כלכלי בעקבות מימון התואר, כסף למחייה , לעיתים השכרת דירה, רכב, תחבורה ציבורית ועוד.

בעקבות מצוקתם של הסטודנטים הוחלט לעקל מעט על חייהם וניתנות להם הלוואות לסטודנטים.
הלוואות לסטודנטים הן הלוואות שמיועדות אך ורק לסטונדטים וניתנות בריביות נמוכות מאוד.
הלואוות לסטודנטים ינתנו לכל סטודנט המבקש ולא משנה הסיבה לשמה הוא זקוק לכסף, בין אם מדובר בתשלום לימודים, קניית רכב או אפילו להתפנק בטיסה לחו"ל.

הלוואות לסטודנטים ניתנות בתנאים נוחים בהשוואה לכל הלוואה אחרת.
בכדי להקל על הסטודנטים שאין בידם כסף רב בתקופת הלימודים, ועל מנת שיוכלו להשקיע בלימודים ופחות בעבודה הם מקבלים הלוואות לסטודנטים בתנאים מועדפים עם ריבית נמוכה באחוזים מגודל הסכום שנלקח וכן, פריסת התשלומים נוחה.

הריבית שנלקחת עבור הלוואת לסטונדטים נמוכה יותר כיוון שהמדינה והבנק מבינים את צרכי הסטודנטים ובכך גם ירוויחו יותר לקוחות שזקוקים ורוצים לקחת הלוואה וגם יעזרו לסטודנט בהוצאותיו הכלכליות השונות.
ההלוואות לסטונדטים יתנו להחזר בפרק זמן ארוך יותר מהלוואה אחרת , תקופת "גרייס" היא התקופה הראשונית כאשר נלקחת ההלוואה ולא צריך להחזיר בה את הכסף, היא מתאימה מאוד לסטודנטים הנמצאים בתקופת מבחנים בה קשה לשלב בין לימודים ועבודה ולסטונדטים יהיה קשה יותר להחזיר הלוואה בזמן זה.

אם אתם סטונדטים ומעוניינים לקחת הלוואות לסטודנטים, רצוי מאוד לבדוק בין הגופים המלווים השונים ולראות היכן נמצאת ההלוואה בתנאים המתאימים ביותר עבורכם.

חשוב לציין שלא משנה באיזה מוסד לימודי הסטונדט לומד , אם הוא מוגדר כסטודנט ויציג מסמכים המאשרים כי הוא אכן סטודנט מן המיין הוא יוכל לקבל הלוואות לסטודנטים.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *