המדריך לבחירת ארון בגדים מושלם

העולם מתחלק לשני סוגים של אנשים, אלה שבוחרים ארונות עם דלתות הזזה ואלה שמעדיפים ארונות עם דלתות נפתחות. מה ההבדלים המהותיים והעיצוביים ביניהם? ומה עדיף לבחור? על ארונות ואנשים.

 

ארונות עם דלתות פתיחה הם קלאסים, פרקטיים ואם הולכים על הדגמים הפשוטים בשני הסוגים של הארונות גם הזזה וגם קלאסים הארונות עם דלתות הפתיחה החוצה הם הזולים יותר. גם כשמדובר במראה יש הבדל גדול בין שני הסוגים, ארון בגדים קלאסי ישדר בדיוק את מה שהוא קלאסיות וארון בגדים עם דלתות הזזה ישדר מודרניות ומראה נקי יותר.

 

מה שיכול לרמוז לנו על אופיים של האנשים שבוחרים כל אחד בסוג אחר. יש כאלה שילכו על המראה המסורתי, של הארונות המקוריים הישנים אך בעיצוב עכשיו שיתאים לרוח החדר ויש כאלה שילכו על המראה המודרני יותר, ושני אלה כל אחד אפשר להשליך את זה גם על חייו, אלה שבחרו במראה מסורתי יכול להיות מאוד ואפילו כנראה שהם יבחרו רגיל על המודרני בהרבה תחומים בחייהם ומהצב השני יהיה את אלה שיבחרו את המודרני ותמיד ישאפו לקידמה והתפתחות.

 

אז מה הם שאר השיקולים חוץ מהשיקול המרכזי העיצובי המייצג את האדם שקונה את הארון?

אי אפשר להתעלם מהעובדה שבארון בגדים עם דלתות הזזה יש את יתרון החיסכון במקום ואם אנחנו מוגבלים בו זה יכול להיות פתרון מצויין שהרי הוא לא מצריך מקום לפתיחת הדלתות ואם ישנו קיר באלכסון צמוד לקיר שבו יעמוד הארון זה יכול להיות הפתרון האולטימטיבי.

 

לגבי אווירת החדר, כמובן שלא תמיד אנחנו רוכשים ארון בגדים ביחד עם שאר רהיטי החדר ולפעמים אנחנו צריכים להתאים את ארון הבגדים לשאר החדר. אם כך המצב חייבים להתחשב במה שהחדר משדר והאם ארון הבגדים מתאים לאווירה הזו ולקו העיצובי של רהיטי החדר. אם החדר ריק לגמרי ואנחנו יכולים להחליט על איזה עיצוב שאנחנו רוצים מבלי להתחשב ברהיטים שקיימים כבר, אז עומדות בפנינו שני אופציות, האחת, לרכוש סט חדר שינה שבו המיטה השידה והארון בדרך כלל הם מאותו העץ ובאותו בצבע וזו היא האופציה הפחות מומלצת על ידינו, אם כבר אנחנו עומדים מפני אתגר עיצובי אז עדיף לבחור כל פריט בנפרד ולהתאים אותו לאווירה הכללית של החדר כך שהמיטה תשלים את השידה וזה את הארון ויהוו את האמירה של החדר ביחד כל אחד וייחודו.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *