חופשה בצפון – חופשה במקום הכי קסום בישראל

לעיתים נדמה כי האסוציאציה הראשונה שקופצת לרבים מאיתנו לראש, כאשר אנו שומעים על חופשה בצפון הינה הכנרת.

אזור הכנרת נחשב לאחד המקומות היפים והמרהיבים בישראל, בעל מקור המים המתוקים הייחודי בארץ, וכמובן – שפע של אטרקציות, טיולים ופעילויות לכלל הגילאים.

הכנרת נחשבת לא מכבר כאחד המקומות הפופולריים בישראל לחופשה. אם בגלל חופי הרחצה הרבים סביבה, המים הצלולים, ושפע מקומות הלינה הפרוסים באזור. החל מחניון אוהלים, צימרים מרשימים, ועד למלונות בשלל הסוגים והמינים.

אחת הערים התיירותיות ביותר (והגדולות והמרכזיות) באזור, הינה העיר טבריה. העיר טבריה נחשבת לא מכבר כעיר תיירות פופולרית באזור הצפון, ומושכת אליה תיירים רבים מכל הסוגים והמינים, אשר מחפשים שלווה, רוגע ונינוחות אל מול יופייה של הכנרת. חופשה במלון בטבריה הינה חופשה מסוג אחר. מדובר בחופשה אשר גורמת למבקריה להתנתק מהשגרה השוחקת לכמה ימים, ולהתמזג עם הטבע המופלא שקיים במדינתנו. העיר טבריה מתהדרת בנוף פסטורלי עוצר נשימה, אשר יעשה לכולם שמח על הלב, ושקט בנשמה, ולמעשה יהווה כתרופה המושלמת לכל הלחצים והצרות שאנו סוחבים עם עצמנו במהלך היום יום.

נכון, אמנם רבים הישראלים אשר ממהרים לטוס לחו"ל לחופשה אקזוטית יותר, אך כאן מדובר על חופשה מזן אחר. חופשה ישראלית. הכוללת את כל המרכיבים האולטימטיביים שצריכים להיות בחופשה ישראלית. כך למשל, בכל מלון בטבריה שתגיעו להתאכסן בו, תוכלו להנות מארוחת בוקר ישראלית מושקעת שאין כמותה, מנותני שירות אשר דוברים את שפתכם, תוכלו להתמצא בקלות, להפגש עם חברים שגרים באזור, לצאת לבלות בחיי הלילה המגניבים של העיר, לאכול במסעדות ישראליות משובחות ואיכותיות, להנות משלל אטרקציות שלא ניתן למצוא באף מקום אחר בעולם, וכל זאת תוך הכרה עמוקה יותר של המדינה בה אנו חיים בה.

יתרון נוסף בחופשה במלון בטבריה הינו המחיר. חופשה זו אינה מצריכה תכנון רב, או חסכון כלכלי ארוך טווח. מדובר בחופשה שיכולה להתרחש ספונטניות, מתי שתרצו, וכמה שתרצו. בדיוק שתרגישו שאתם צריכים חופשה, תוכלו לקבל את ההרגשה המיוחלת תוך זמן קצר וללא הרבה בלאגן וכאבי ראש.

לסיכום, אנו נוטים לשכוח כמה ייחודית ארץ ישראל, כיוון שאנו לא נוהגים לטייל בה הרבה. הזמנת מלון בטבריה תוכל להעניק לכם גם את היוקרתיות והפינוק שבמלונות, וגם את החיבור לאדמת המולדת שלנו.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *