לקיחת הלוואות לכל מטרה

 

אם אתם רוצים לטוס לחו"ל, לקנות רכב חדש או משומש, לסגור מינוס, לשלם שכירות, ללכת ללימודים ועוד, ואין לכם את הסכום הנדרש, הלוואות לכל מטרה הן הפתרון. איש לא ישאל אתכם למה, רק כמה.

 

מתי אנו נזקקים להלוואות?

 

לפעמים עולה לנו צורך מסוים, והצורך הזה עולה לנו כסף. יכול להיות שמדובר בדברים בסיסיים וחשובים, כמו קניות לארוחת חג, שכר לימוד, בית ועוד, ואלה יכולים להיות צרכים שאינם הכרחיים אך חשובים לנשמה ומספקים נוחות, כמו חופשה בחוץ לארץ או רכב חדש. היום, רובנו לא יכולים להשקיע בדברים אלה ואחרים בגלל מחסור בכסף, אבל הלוואות לכל מטרה נותנות תשובה לכל בעיה.

 

בישראל של 2013 יוקר המחייה גבוה יותר ממה שהיה בשנים קודמות, ולצערנו, לצד העלייה ביוקר המחייה, המשכורות שלנו נשארות אותו הדבר. במצב כזה, הרבה מאתנו עושים וויתורים על צרכים בסיסיים או מותרות, כי אין לנו כסף לכסות את העלויות.

 

מה הכוונה בהלוואות לכל מטרה?

 

אבל למה לעשות וויתורים, אם אפשר לקחת הלוואות לכל מטרה מהבנקים? בניגוד להלוואות שמיועדות למטרות מוגדרות, על ההלוואות הכלליות האלה לא ישאלו אותו למה, אלא רק כמה. אם למשל אנחנו רוצים לקנות רכב או בית, וחסר לנו רק סכום קטן מסך כל המחיר, נוכל לקחת הלוואה בלי לציין עבור מה אנחנו צריכים אותה, ומשום כך היא נקראת הלוואה לכל מטרה.

 

אחד היתרונות הבולטים של הלוואות מסוג זה, הוא שהרבה פעמים הן ניתנות באופן מיידי, ואין צורך לחכות תקופה של כמה ימים או שבועות כדי לקבל אותן. כמו כן, לא צריך ללכת אל הבנק, ואפשר לבצע הכל דרך שיחת טלפון. יש סכומים שאפשר לדרוש אותם גם דרך האינטרנט, במידה והחשבון פתוח לביצוע פעולה זו.

 

כמובן שכמו כל הלוואה אחרת, גם לפני שמעמידים לרשותנו הלוואות לכל מטרה בודקים את מצב החשבון שלנו, כדי לראות האם נוכל להחזיר אותן, ואילו תנאי החזרה יתאימו לנו. בנוסף לכך, המצב הפיננסי שלנו, כפי שהוא מופיע בנתונים של הבנק, משפיע על גובה ההלוואה שנוכל לקחת.

 

האם כדאי לי לסרב להצעת הלוואה?

 

משום שהן מבוקשות כל כך, מהירות, ולא מצריכות מסירה של מידע כלשהו לגבי אופן השימוש בהן, הבנקים עצמם או כרטיסי אשראי כמו ישראכרט פונים אל לקוחות שלהם עם הצעה לקבל הלוואות מידיות לכל מטרה שירצו, אך רק במידה ונמצא שהם עומדים בתנאים. חשוב לציין כי במקרים כאלה, כאשר הבנק שלנו פונה אלינו, סביר להניח כי מדובר בהלוואה בתנאים טובים יותר, וכדאי לבדוק לפני שמסרבים.

 

אם כן, עד לסכום מסוים, נוכל לקחת הלוואות מבלי שנצטרך להסביר עבור מה, גם כשהן נועדו לסוג עסקה שיש אפשרות לקבל עבורה הלוואה מיוחדת, כמו קניית רכב. עם העמדת הלוואה כל כך מהר ובלי מתן דין וחשבון, לא פלא שהרבה אומרים כן להצעות.

 

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *