מחשבון המרת מטבע זר לשקלים ולהיפך למסחר אטרקטיבי במיוחד

לפני נסיעות לחו"ל, ודאו שיש לכם מחשבון המרת מטבע, ואתם משתמשים בו כדי לבדוק מהו שווי המטבע של ארץ היעד, לעומת שווי השקל החדש. מחשבון המרת מטבע ניתן למצוא בחנויות TRADE של מטבעות זרים, בדוכנים של TRADE, בבנקים, בסוכנויות נסיעות ובחברות המספקות כרטיסי אשראי בינלאומיים. ישנם מחשבוני המרת מטבע גם בשדה התעופה בעמדה של ה- CHANGE או ה- TRADE.
מה חשוב לבדוק במחשבון המרת מטבע?
מחשבון המרת מטבע מספק נתונים על המטבע שאתם מתכוונים לקנות. לכן, יש לבדוק מתי השער נחשב נמוך. זה עשוי לקרות משני נימוקים: או שהשקל כמטבע התחזק לעומת כמעט כל מטבע אחר, או שהמטבע הזר נחלש. בשני המצבים, תקבלו יותר מטבע זר עבור פחות שקלים חדשים שהייתם שמים ביום האתמול. במקרים הפוכים, בהם המטבע הזר התחזק מול השקל לא רצוי לסחור בו, אלא להמתין שהמצב יירגע, ואז לחזור לרווח כתוצאה מהקנייה. גם כאשר חוזרים לארץ חשוב לבצע בדיקה דומה, רק הפוכה, שתאפשר לכם לחזור לשקל החדש ביעילות ובקלות.
מתי יש צורך לחקור את שווי המטבע הזר?
כאשר אתם עומדים לפני נסיעה לחו"ל, ויש לכם זמן מספיק להיערך לקראתה. אז, רצוי לבדוק סביב מה סובב המטבע של מדינת היעד, וכאשר – ימים ספורים לפני הטיול גובשה פרספקטיבה, יש להבין מצה נחשב למצב טוב של המטבע ומה פחות, ולרכוש את המטבע הזר כאשר הוא במגמת ירידה, או פשוט חלש מול השקל. אם הוא חלש מול השקל וגם במגמת עלייה זהו רגע הזהב לרכוש אותו.
על החישוב ניתן לחזור בכל מקום בו תהיו
עמדת ה- CHANGE בנמל התעופה, עמדת הצ'יינג' לפני שלב הביקורות, כשמגיעים לכניסה לשדה, בבנקים, ובעמדות TRADE ברחובות העיר בה אתם גרים. מחשבון המרת מטבע נמצא בכל המקומות הללו, וניתן להשתמש בו על מנת לחקור אודות שווי המטבע. גם בחברות המספקות כרטיסי אשראי בינלאומיים וביטוח לחו"ל תוכלו להיעזר במחשבוני המרת מטבע. מחשבוני המרת מטבע שם נחשבים למדויקים ומהירים במיוחד, אשר יאפשרו לכם לדעת בדיוק מתי לקנות מטבע זר ומתי לקנות שקל כאשר תבקשו לחזור אליו.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *