מטבח מודרני – הבלוג החדש שלי

עולם הכתיבה היה תמיד היה חלק בלתי נפרד מחיי. עוד בתקופת ביתה ספר היסודי הייתי כותבת יומן פרטי שבו הייתי מספרת את חיי היום יום שלי. ככל שהתברגתי היה לי ברור שאלך לנתיב של כתיבה ועיתונאות כשאגדל ובאוניברסיטה למדתי כתיבה עיתונאית. כאשר סיימתי את לימודיי באוניברסיטה התחלתי לכתוב בלוג. בגלל שהייתה לי קהילה גדולה של מכרים, הבלוג שלי נחשף לעיניי הרבה אנשים ולכן היה לכל מיני גורמים שרצו פרסום אינטרס ליצור איתי קשר על מנת שאכתוב עליהם ואפרסם אותם. באיזה שהוא שלב נכנסת לעולם העיצוב וספציפית לעולם עיצוב המטבחים. גיליתי שמטבח מודרני הוא ליבת העיצוב של היום ומעצבים שונים מנסים ליצור לעצמם ייחודיות באמצעות עיצוב מטבח מודרני מיוחד אשר יהיה קשה לחקות אותו והם ייחשבו כפורצי דרך בתחום.

מטבח מודרני בא בעיצובים שונים ומשונים והלכה למעשה מטבח מודרני יכול להיות סוגים שונים של עיצובים אשר אין כל קשר בינהם: כך למשל מטבח המעוצב במינימליזם מובהק: כולו לבן בוהק ומה שלא לבן מגיע בשחור או כסוף. כך למשל: ארונות לאחסון כללים שיהיו בצבע לבן והידיות שלהם בצבע כסף, הכיריים יהיו חשמליים ובצבע שחור ותהיה מכונות אספרסו מינימליסטית בצבע שחור. סוג מטבח נוסף שנחשב מטבח מודרני הוא מטבח אשר יהיה מלא בצבעים: ארונות בצבע כחול, ארונות בצבע ירוק, כריים בצבע סגול, רצפה בצבע כתום, מכונת קפה בצבע צהוב ומנורות בצבע ירוק.

אני אוהבת את הבלוג שלי על עיצוב בגלל שיש לי הזדמנות להיחשף לכל מיני דברים חדשים בעולם אשר הופכים להיות הדבר הטוב הבא שמדברים עליו. במהלך כתיבת הבלוג שלי על מטבח מודרני הגעתי לכל מיני אולמות תצוגה של מטבחים והתעניינתי רבות בסיבות מדוע מטבח מוגדר כמטבח מודרני ומה המאפיינים שלו. כמו כן הייתה לי הזדמנות להיחשף לכל מיני מטבחים עם עיצובים מיוחדים ושונים ממה שהכרתי עד אותו רגע. נדהמתי לגלות שככל שאני מכירה יותר מעצבים של מטבחים כך אני מבינה כמה מעט אני יודעת על התחום וכמה הוא עשיר.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *