מלונות באילת – מבצעים, דילים חמים והצעות לחופשה:

בגלל שאילת מציעה כל-כך הרבה מלונות ללינה, הפך עניין המלונות לקונספט של ממש בעיר, כך שחופשה באילת לא יכולה שלא לסוב סביב עניין בית-המלון, וזאת בשונה מערים אחרות בארץ

ככל שהיצע המלונות גדול יותר, כך הבחירה הופכת לקשה יותר. כדי להשיג מלון טוב באילת עם מבצע משתלם, יש לחפש לא מעט וגם להשוות בין כל המבצעים הקיימים. להלן כמה דברים שמלונות באילת נוהגים להציע, ושכדאי שיהיו כלולים במבצע שעליו תסגרו לחופשה הבאה שלכם באילת:

ארוחות

לינה זה טוב ויפה, אך כל מלון שמכבד את עצמו מציע ארוחת בוקר מגוונת וארוחת ערב טעימה ועשירה. בדקו שהמלון בו אתם חפצים אכן מציע סוג זה של ארוחות, והקפידו גם לבדוק מה בדיוק יש בארוחה. על מנת להתעמק בעניין האוכל במלון, חשוב לשאול חברים ומכרים ששהו במלונות המדוברים, הם יוכלו לתת לכם את האינדיקציה הכי טובה לטיב האוכל שמוגש במלון. דבר נוסף שיש לבדוק בהקשר זה, הוא הארוחות ביניים המוגשות במלון. אם בחרתם במלון המציע דיל "הכל כלול", אין אתם אמורים לצאת יותר מדי ממתחם המלון מה שאומר שאת כל ארוחותיכם תצטרכו לקבל מהמלון עצמו. במקרה כזה, ארוחת בוקר וארוחת ערב, גדולות ככל שיהיו, לא יספיקו לבדן ויש לוודא שהמלון דואג לנשנושים וכיבוד קל בין לבין.

אטרקציות

במלונות באילת מבצעים רבים ומגוונים, כאשר מרבית האנשים בוחרים לראות רק את המחיר הסופי בלי לדעת מה עומד מאחוריו. הרי כולם יודעים, שדיל באילת, משתלם ככל שיהיה, לא שווה כלום אם הבית מלון מומלץ באילת  לא מציע אטרקציות. האטרקציות יכולות להיות בריכה ומגלשות, מופעי בידור, חדר כושר וסנוקר או כל אטרקציה אחרת שתרצו ושתתאים לסוג החופשה שלכם.

חוף , אילת

חוף הוילג' אילת

כניסה ויציאה

כאמור, במלונות באילת מבצעים רבים, וככל שהמבצע נראה משתלם יותר כך יש לרדת לעומק של מה שכתוב באותיות הקטנות. אחד הדברים שכדאי לוודא, הוא ששעות הצ'ק אין והצ'ק אאוט יתאימו פחות או יותר לשעת הגעה ולשעת עזיבה שלכם. הרי לא תרצו להתברבר עם מזוודות במידה ויתגלה לכם שיש לכם זמן מת לנצל.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *