מלונות בירושלים בהתאמה לכל תייר

כאשר אתם בוחרים מלונות בירושלים, טוב תעשו אם תוודאו כי הם מתאימים למה שאתם מחפשים. ירושלים, שלא כמו תל אביב, המחולקת למרכזים שונים, שכל אחד מהם מצלצל אחרת ומשמש למטרה אחרת כמו עסקים, מבנים עתיקים, תרבות וכד', היא עיר אשר כמעט כולה בנויה בצביון עתיק. יחד עם זאת, השכונות שלה מתאפיינות בשוני אדיר, שלא קיים אפילו בתל אביב. השכונות בחלקן אפילו לא מקושרות לדרכים ראשיות, ומארחות סוגים שונים לחלוטין של אוכלוסיה ומבנים תיירותיים. כך, למשל, מלונות בשכונה כמו בית וגן הם מלונות שישמשו במיוחד את הציבור הדתי מחו"ל, שמתארח מטעם יהודים דתיים בעיר, וזאת לעומת מלונות ברחובות כמו דרך חיל ההנדסה, המהווים מלונות בוטיק 4-5 כוכבים במתכונת אורבנית.

בירושלים – המלון צריך להתאים למטרת הנסיעה שלכם

ברור שאם אתם נוסעים לשם ללא מטרה, אלא לצורך תיירות בסיסית, הטוב ביותר יהיה לבחור מלונות בירושלים במרכז העיר. במקרה כזה, אם יש לכם אמצעים – תתארחו במלונות דרך חיל ההנדסה ודוד המלך היוקרתיים, ואם אתם זקוקים למלון ברמה של אכסנייה, כיכר ציון מכילה כמה פתרונות לינה כלכליים מאד וקרובים לאתרים משמעותיים ברחבי העיר. במידה ואתם מדריכי טיולים ומחפשים מלון לצליינים מחו"ל, הייאט ריג'נסי שממוקם בין הגבעה הצרפתית להר הצופים יהיה מלון אידאלי. במידה והמלונות הם לציבור יהודי דתי, שכונות כמו בית וגן וקריית היובל מכילות מספר אתרי לינה שכדאי להסתמך עליהם.

בררו מראש מה תהיה יכולת התנועה שלכם בעיר

אל תשכחו, כפי שציינו בהתחלה, שירושלים בחלקה הלא קטן לא מסתמכת על רחובות ראשיים, אלא על שכונות. במידה ואתם ממוקמים במלונות בירושלים בשכונה, ולא במרכז בדרך חיל ההנדסה או בכיכר ציון, חשוב לוודא מראש אלו קווי אוטובוס יש באותה שכונה, אלו קווי רכבת-קלה ישנם, לאן הם נוסעים, בכמה זמן נסיעה מדובר, ומהי תדירות הגעת הקווים. במידה ואתם מסתמכים על מוניות, טוב תעשו אם תבררו האם אזור המגורים שלכם קרוב למקום שיש בו מוניות שירות, ואז תוכלו לקחת חופשה מהחופשה ולנסוע לתל אביב. 50 דקות נסיעה ואתם שם.

למידע נוסף על מלונות בירושלים – פנו אלינו ואנו נסייע לכם למצוא את המלון המתאים ביותר!

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *