נוסעים לחופשה בדרום? 3 כללים על מלונות באילת

כולנו אוהבים לנסוע לאילת כדי לנפוש בחופים המדהימים, לצאת לצלילות וכמובן לעשות קניות בזול (ללא מע"מ)

עם זאת, כמו כל דבר בחיים צריך לדעת לנהל אותו בתבונה ולתכנן אותו מראש. אם אתם רוצים לנסוע לחופשה במלונות באילת יש כמה כללי אצבע שחשוב לשים אליהם לב:

כלל ראשון – ככל שהמלון רחוק יותר מהחוף כך הוא זול יותר

אנחנו לא רוצים להיכנס לכם לכיס אבל יש את הנושא של יעילות ונוחות מול המחיר הוא נושא משמעותי. יש לקחת בחשבון שמן הסתם ככל שהמלון קרוב יותר לחוף הוא יקר יותר. עם זאת, לעיתים עדיף לשלם יותר כסף ללילה במלון ולחסוך את ההליכה בחום לחוף הים וחזרה ממנו. כאשר מדובר על מלונות באילת שממוקמים על קו החוף הם בהכרח יקרים יותר אבל במקביל החוויה שמקבלים כאורחים במלון היא מפנקת ונעימה יותר ולכן שווה לפעמים לנסוע לפחות ימים אבל לקבל חוויה מלאה ומפנקת יותר.

כלל שני – ככל שחם יותר, המחירים ללילה יקרים יותר

על אף שעונת הקיץ בישראל היא בלתי נסבלת בכלל ובאילת בפרט, נוצר מצב מוזר שדווקא כשהעונה הכי חמה, התפוסה במלונות באילת מלאה לחלוטין. כלומר, אם היו שואלים בר דעת האם היה נוסע מבחירתו למקום שיש בחוץ ארבעים מעלות בצל במהלך היום, ככל הנראה הוא היה צוחק והולך אבל כאשר מדובר על מלונות באילת, איכשהו הם מתגו את עצמם כך שדווקא העונה הכי חמה של הקיץ היא הכי מבוקשת. אנחנו דווקא נוקטים בגישה הפוכה וממליצים לנסוע לאילת בחורף. כאשר יש גשם זלעפות במרכז, אפשר לנסוע לסוף שבוע במלונות באילת בזול ולקבל קצת שמש וחום.

כלל שלישי – חופשה במלון או חופשה בחוץ? זו השאלה

כל חופשה משתנה בהתאם למה שאנחנו רוצים לקבל ממנה. חופשה שמטרתה לטייל במקומות שונים באיזור ורוב היום נמצאים מחוץ לחדר היא לא כמו חופשה שנמצאים רוב הזמן במלון. אם אתם נוסעים לחופשה במלונות באילת תבדקו עם עצמכם ראשית איזה סוג של חופשה אתם רוצים ולפי זה תוכלו להחליט על אופי המלון והקרבה שלו למקומות השונים.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *