נקודות באל על מזכות אתכם בהנחות בטיסות עתידיות

כל מי שבעתיד צפויות לו טיסות רבות, וכל מי שזקוקה לכרטיסי טיסה מוזלים באופן תדיר יצטרכו לחשוב על דרך בה מגיעים אל נקודות באל על. נקודות באל על ניתנות לצבירה דרך כרטיס אשראי, המאפשר צבירת נקודות. חלק מהמסלולים בכרטיס האשראי מזכות בנקודות רק טיסות עבר, וחלק מכרטיסי האשראי מזכות גם קניות כנקודות. האחרונים נקראים כרטיסים צוברי-מיילים (מלשון Miles), וככל שיש יותר מיילים שנצטברו, כך יהיו לכם יותר נקודות זכות לרכישת מוצרים בשווי מסוים, לרבות טיסות באל על.

האם נקודות באל על אכן מניבות לאנשי העסקים רווחים על עסקיהם בחו"ל?

רבים בצמרת העסקים, חלקם עובדי מעמד הביניים, ולא רק המנכ"לים הבכירים, מדווחים כי הסדרי הנקודות חוסכים להם המון בחו"ל, כולל על הטיסות. נכון, ההגעה למסלול תלויה בחיבור לעולם הצרכנות, ובפרט לעולם הקניות, ולכן זה לא מתאים לכל אחד, אבל מי שיודע כי זהו אופיו יכול לחסוך חיסכון משמעותי גם על הקניות וגם על הטיסות.

מהו היקף אנשי העסקים הפעילים בחו"ל המחזיק בכרטיס נקודות באל על?

לא ניתן להצביע על מצרף-אחוזי, שכן אנו לא מכון טלמרקטינג ולא קשורים ללשכה המרכזית לסטטיסטיקה, אך ניתן לומר כי בכירים וזוטרים בעולם העסקי – כאחד עוברים דרך הקבוצה שלנו, רוכשים את כרטיסיה ומשתמשים בהם לקניות. למעשה, אין יום בו לא מתקבל טלפון מאיש עסקים שהוא מעוניין לסגור אצלנו, ולהשתמש בטיסות שלו כצבירת נקודות באל על, או להשתמש בקניות שהוא עשה בחו"ל לשם כך.

מהו היקף ההנחות על טיסות וקניות כאשר אני מחזיק בכרטיס?

כאן טמון הפלא שבכרטיס, שכן הוא ממש מחולל אותו כפי שתוכלו להיווכח. כמה פעמים ביקשתם הנחה על מחשב נייד, מוצרי חשמל או טיסות והדייל או המוכרן אמרו לכם ש- "אלו מוצרים יקרים שאן עליהם רווחיות אז ניתן להוריד מקסימום 2% וגם זו טובה גדולה מדי"? עם כרטיסי אשראי ניתן למצוא את אותם מוצרי יוקרה באלפי שקלים – בהנחות מכובדות מכך, כאלו שיסתרו את כל מושג הרווחיות עליו דיברו המוכרנים קודם לכן. לא מדובר על הנחות שיחצו את המחיר ואפילו לא ירבעו אותו, אבל המעט שניתן יהיה לרדת יהיה מעט יותר גדול מאשר במעמד בקשתכם את הטובה – ללא הכרטיס.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *