סוגי ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל נועד למנוע מצב בו אתם צריכים להוציא הון תועפות על אירוע רפואי בלתי צפוי שהתרחש בזמן שאתם לא בארץ. רבים (בעיקר תרמילאים) מוצאים את עצמם זקוקים לאשפוז או לטיפול רפואי דחוף בארץ זרה, כאשר מלבד השפה והקושי של להיות מטופל הרחק מהבית, מתווסף הקושי הכספי הכרוך בכך. לכן, טרם טיסה או חופשה, כדאי וצריך לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל. כאשר סוגי הביטוח נבדלים לפי אופי וסגנון הטיול:

ביטוח בסיסי

זוהי הפוליסה הבסיסית, אשר כל דבר נוסף בעצם יהיה חלק ממנה. מדובר בביטוח רפואי לכל דבר, אשר מכסה במידת הצורך מגוון רחב של אירועים רפואיים וסוגי טיפולים: טיפול נמרץ, פינוי לבית החולים, אשפוז, רכישת תרופות, ייעוץ רפואי, טיפולים דחופים לשיניים ואפילו פינוי מהיר לארץ במקרה הצורך. הביטוח הבסיסי כולל, מעבר לביטוח הרפואי, גם ביטוח בסיסי על מטען – כלומר, כיסוי גנבה או אבדה של הציוד עמו טסתם.

ביטוח לתרמילאים

הסיכוי בו תזדקקו הכי הרבה לביטוח נסיעות לחול הוא כמובן אם אתם עושים טיול תרמילאים. בסוג טיול זה, כרוכים סיכונים רבים שחברת הביטוח כבר מנוסות איתם: נפילה מהרים וצוקים גבוהים, התקלות עם חיידק הקיים רק באזורים נידחים כמו ג'ונגלים וביצות, התהפכות ואף טביעה במקורות מים (לרוב בשל ספורט ימי) ועוד. לרוב, המדינות בהן מטיילים התרמילאים הן לא מאוד מפותחות ומתקדמות וכך גם השירותים הרפואיים שלהם מה שגורם במקרים רבים להזדקק לפינוי אווירי לארץ שעולה כסף רב. לכן, במקרים כאלו יש לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל הכולל גם הוצאות איתור וחילוץ.

ביטוח ספורט אתגרי

כמובן שגם תרמילאים רבים נוהגים לעשות ספורט אתגרי במהלך הטיול, אך עבור אנשים הטסים לטיול שמטרתו ספורט אתגרי בלבד, קיים ביטוח נסיעות לחו"ל הכולל כיסוי הוצאות על נזקים שנגרמו במהלך הספורט האתגרי. כך, אם אתם טסים לחופשת סקי, טיפוס, שייט אתגרי וכדומה, ביטוח ספורט אתגרי יכסה את כל ההוצאות הרפואיות במקרה של נזק, כולל חילוץ ופינוי לארץ, ואפילו חילוץ מטעם הארץ במקרים דחופים ונחוצים שדורשים זאת.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *