סינמטק תל אביב – גן עדן לחובבי קולנוע

בישראל, על אף גודלה, יש מגוון יוצא דופן של יוצרי קולנוע וטולוויזיה מוכשרים ומוכרים גם בעולם. ישראל בעצמה מעודדת תרבות קולנועית ויצירה ישראלית. בתי הקולנוע בישראל מהווים בילוי מועדף על חלק נרחב מאוד של האוכלוסייה ובתי הקולנוע מתמלאים עד אפס מקום בשבתות וחגים. אך אם תרצו לקבל קצת ערך מוסך מהבילוי שלכם לקולנוע, תבדקו את סינמטק תל אביב.

סינמטק תל אביב קם בשנת 1973 מתוך מטרה להביא לאוכלוסייה הישראלית את המודעות ליצירות קולנועיות משובחות. סינמטק תל אביב מתגאה בהיותו בית ליוצרי קולנוע ישראלית ויוצרי קולנוע מחו"ל. בסינמטק תל אביב ישנם הקרנות סרטים איכותיים מספר פעמים ביום. לאו דווקא הסרטים הכי חדשים שיצאו, אלא סרטי קלאסיקות או סרטים לפי נושאים. הסינמטק בנוסף, מחזיק בספרייה שבה קיימים אוספים נדירים של חומרים קולנועיים ומהווה מרכז מידע לקולנוע בארץ ובעולם. הספרייה פתוחה לכל מי שמבקש ללמוד ולהעמיק. כל אחד יכול להגיע ולהתרשם מהספרייה.

אם אתם מחפשים מקום לבילוי משפחתי או אפילו מקום לבילוי משפחתי, סינמטק תל אביב יכול להיות בילוי מרתק ומלמד. סינמטק תל אביב נמצא בלב תל אביב, כמה דקות הליכה ממגדלי עזריאלי, והוא מקרין כמה סרטים ביום לאורך כל ימות השבוע. בשנה אחת, מוקרנים בסינמטק למעלה מ-1500 סרטים. בסינמטק תל אביב יש כיום כחמישה אולמות הקרנת סרטים. סינמטק תל אביב מפעיל לפעמים פסטיבלים שונים, כמו למשל פסטיבל סרטים דוקומנטריים או פסטיבל סרטים גאים. בנוסף, סינמטק תל אביב מהווה בית לפסטיבלים שונים, כמו פסטיבל של חובבי גיימינג, פסטיבל אומנים וכו'.

חברת האשראי ישראכרט, מציעה ללקוחות הפרימיום שלה הטבות שונות שיוזילו להם את הבילוי לסינמטק. כמו למשל אחד פלוס אחד על כרטיס כניסה לסרטים או לפסטיבלים השונים שפועלים היום בסינמטק.

אז בין אם אתם חובבי קולנוע מושבעים או סתם רואים סרט פעם בחצי שנה, סינמטק תל אביב יכול להיות הבילוי הנפלא הבא שלכם. מעבר לסרטים איכותיים שתוכלו למצוא שם, תוכלו להתרשם ממגוון אוספים נדירים של תצלומי קולנוע, כרזות, פסי קול ועוד, שלא תמצאו בשום מקום אחר.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *