קניות דרך האינטרנט ללא כרטיס אשראי

אתרי קניות דרך האינטרנט מבטחים את פרטי האשראי והפרטים האישיים אשר מוזנים למערכת באמצעות מערכות אבטחה מורכבות. צוות האתר מקפיד על עדכון שוטף של מערכת האבטחה. אחת לתקופה, יש לעדכן את המערכת בכדי להבטיח את עמידותה. כאשר עושים שימוש במערכת אבטחה עדכנית, קניות דרך האינטרנט הן פעולה בטוחה כמעט ב-100%. יחד עם זאת, ישנם לקוחות רבים אשר חוששים מפני הזנת פרטי האשראי שלהם. בחלק מהמקרים, החשש מתבסס על מקרים של גנבות בעבר. בעבור אותם לקוחות, מציעים האתרים פתרונות תשלום נוספים.

קניות דרך האינטרנט

קניות דרך האינטרנט מבחר מוצרים שלא נגמר

קניות דרך האינטרנט בעסקה טלפונית

בתום השלמת תהליך הרכישה מציעים רוב בעלי אתרי קניות דרך האינטרנט את האפשרות לבצע גם תשלום טלפוני. נציג מטעם האתר ייצור עמכם קשר על מנת לקבל מכם את פרטי האשראי לביצוע התשלום. רבים מעדיפים למסור את פרטי האשראי שלהם רק באמצעות הטלפון. הם מאמינים כי שיחת טלפון בטוחה יותר בהשוואה להזנת פרטית באתר האינטרנט. נציין כי שיטת התשלום הזו אינה מתאפשרת כאשר מדובר באתרי קניות דרך האינטרנט אשר מופעלים במדינות זרות.

אפשרויות תשלום נוספות

תשלום בעבור קניות דרך האינטרנט ניתן להסדיר גם באמצעות העברות בנקאיות או תשלום תוך שימוש במערכת paypal או מערכות דומות. השירות מאפשר העברת כספים בין חשבונות תוך שימוש בכרטיסי אשראי. הלקוח אינו מזין את האתר בו מתבצעת הרכישה פרטי אשראי אלא מבצע את התשלום תוך שימוש בחשבון ה-paypal שלו. כאשר מדובר בקניות דרך אתרים לא מוכרים, יהיה זה צעד נבון.

הגנה מפני גניבת פרטי האשראי ברשת

חברות האשראי מחויבות בהגנה על הלקוחות. במקרים בהם ישנם חיובי קניות דרך האינטרנט אשר לא בוצעו על ידכם, יש לדווח על כך מיד לחברת האשראי. נציגי החברה ימהרו לבדוק את הנושא, לחסום את הכרטיס לביצוע רכישות נוספות. בתום התהליך, תבוטל העסקה ותקבלו פיצוי כספי מלא בעבור החיוב השגוי. על כן, ניתן לומר כי קניות דרך האינטרנט בטוחות לחלוטין. אין כל סיבה לחשוש. למעשה, רבים טוענים כי עסקאות טלפוניות במהלכן נמסרים פרטי האשראי לעובדי המקום, הן שחושפות אתכם לגניבות ומעשי תרמית. אין לדעת מי הוא הגורם אשר קיבל לידיו זה עתה בטלפון את פרטי האשראי שלכם.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *