אירוע חברה – האירוע של השנה

אני עובדת בחברת הייטק כבר חמש שנים. מדובר בחברה גדולה ומאוד תובענית, אבל בגלל שהיא כזו, מחלקת משאבי האנוש דואגת לפנק את עובדי החברה בדברים שונים ובינהם אירוע חברה. פעם בשנה מפיקים אירוע ייעודי לכל אנשי החברה אשר כל מטרתו היא גיבוש וכיף. העובדים נדרשים להגיע ללא בני זוג על מנת לשמור על המבנה החברתי של החברה ולהביא לכך שהעובדים מבלים יחד ולא עם בני הזוג שלהם. שנה שעברה אירוע חברה היה באווירה מרוקאית: לקחו את כולם לסדנה של בישול מרוקאי עם אחד השפים המובילים בארץ, אחר כך לקחו אותנו להופעה של זמר מפורסם, גם הוא מרוקאי ובסוף הערב היה לנו מסיבה עם שירים מרוקאים וריקוד מרוקאים. אווירה הייתה נהדרת ומשוחררת והיה מצחיק ללא הפסקה.

השנה החליטו לעשות אירוע חברה ברוח חג פורים. מאחר ומועד אירוע חברה היה סמוך לחג פורים החליטו לשלב שמחות. שכרו אולם גדול בתל אביב אשר קישטו אותו בטוב טעם ובאווירה פורימית וכל עובד קיבל הוראה להגיע מחופש והודיעו שכמובן שתהיה תחרות תחפושות. בנוסף, כל עובד נדרש להכין משלוח מנות ותהיה חלוקה של משלוחי מנות באירוע. בהתחלה חשבנו לעצמנו שמדובר בעוד מסיבת פורים סתמית והתאכזבנו לחשוב שאחרי אירוע חברה שארגנו לנו שנה שעברה זו תהיה סתם מסיבה. וכמה שטעינו.

הגענו למקום אשר היה מעוצב בצורה מרשימה ביותר עם קישוטים מדהימים ומלא פינוקים: מכונת פופקורן, מכונה של צמר גפן מתוק, בר עם קוקטיילים מטורפים וכל מיני לוליינים שביצעו תרגילי אקרובטיקה מסביב. השיא היה שהביאו להקה אשר הייתה המוזיקה של הערב וכך היה לנו גם הופעה וגם מוזיקה לרקוד לצליליה. את חילוף משלוחי המנות עשו כך שכל מי שהביא משלוח מנות קיבל מספר ובמקביל מספרו את משלוחי המנות. בדרך החוצה מהמסיבה כל אחד קיבל משלוח מנות לקחת הביתה וכך על אף שנגמרה המסיבה תישאר ממנה מזכרת של משלוח מנות לקחת הביתה. אני קיבלתי משלוח מנות מדהים וממש שמחתי שבאתי לאירוע חברה

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *