אכזיב- פרויקט מגורים על הים

פרויקט מגורים חדש נבנה מול חוף אכזיב : החברות אלקטרה מגורים וצמח המרמן החלו בשיווק פרויקט בחוף אכזיב שיכלול 745 יחידות דיור. השלב הראשון שנפתח לשיווק כולל 288 יחידות ב-12 בניינים. דירת 4 חדרים תימכר החל מ-1.095 מיליון שקל ודירת 5 חדרים החל מ-1.28 מיליון שקל.

בפרוייקט המגורים אכזיב מדובר בשכונה חדשה הכוללת בסך הכל כ-1,000 יחידות דיור ומשתרעת על פני כ-65 דונם. אכזיב נבנתה כשכונה סגורה עם 30 בניינים בגובה של בין 6-9 קומות. על פי התכנון, הטיילת של העיר נהרייה תיסלל עד לפארק אכזיב ולמעשה תעבור בצמוד לשכונה עצמה. השטח שבין הקו הראשון של הבתים לחוף הים הוכרז כגן לאומי.

פרויקט אכזיב הוקם מתוך אמונה גדולה במקום נדיר זה. לראשונה בישראל הוקמה שכונה על רצועת חוף בתולית הנושקת לים התיכון. השכונה נבנתה על קו החוף של אכזיב בסטנדרט גבוה וברמת מחירם נגישים ביחס לייחוד שלהן, וזהו הפרויקט הראשון אותו מקימה אלקטרה מגורים מחוץ לאזור המרכז.

 בפרויקט אכזיב, שתוכנן על ידי משרד רני זיס אדריכלים בשיתוף משרד פיק אדריכלים, רוב הדירות משקיפות על הים התיכון. תכנון השכונה מציע מדרג של שימושים ושל גבהי מבנים ממערב למזרח, כדי ליצור פיתוח הדרגתי כלפי שמורת החוף היפה והחשובה של אכזיב. המדרג בגבהי הבניינים ויצירת רצועות שימושים מציבורי לפרטי, מסייעים להקטין את הפגיעה בטבע ויוצרים איזון ראוי, המשאיר שטח נרחב לשימוש הכלל.

בשכונת אכזיב כל הדירות נהנות מנוף פתוח אל הים. מתחמי המגורים טובלים בירוק של גינות ופארקים. זוהי השכונה היחידה בישראל המגלמת בכל אופן אפשרי את ההבטחה – "לחיות את הים" 365 יום בשנה.

השכונה כוללת בנייני מגורים בני 5-9 קומות עם מגוון דירות בנות 4 ו- 5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים המשקיפים ונושקים לחוף הים. הדירות מרווחות, באיכות בנייה גבוהה עם מפרט עשיר ובעלות מרפסות ענקיות הפונות אל הים.

בנוסף ייבנו בשכונה בתים צמודי קרקע, מבני ציבור ומרכז מסחרי. כל זאת עם אוויר ים נקי, נוף מרהיב ובגישה מידית ובלתי אמצעית אל הים

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *