אלקטרה על הים

אם אתם רוצים לגורם במקום מושלם, הצטרפו למשפחת אלקטרה על הים! במרחק של שעה ורבע נסיעה מתל אביב, 15 דקות מנהריה, וחצי שעה מחיפה תוכלו למצוא פרויקט שכולו קסם, אור ואהבה. בפרויקט, הממוקם לחוף אכזיב, תמצאו דירות בבניינים מפוארים אשר נבנו לפי התקן החדש, אשר נוסח בשעתו במעמד תמ"א 38: תקן למניעת רעידות אדמה. בפרויקט אלקטרה על הים – תוכלו ליהנות מכל יתרונות המגורים המבוקשים לכם!

דירות לחוף הים

זו לא טעות, ולא אגדה: אלו דירות שבמקום דשא, שכונה ומגרשי כדורגל, הילדים משתעשעים בחוף הים! בנייה של פחות מ- 2 ק"מ מרצועת החוף. כשתסתכלו מהחלון ותראו את הילדים שלכם משחקים על הים, תבינו שהגעתם לפסגת המגורים שלכם, ואתם נמצאים ממש בבוורלי הילס של מדינת ישראל!

דירות איכותיות שנבנו לפי התקנים

דירות גדולות, מרווחות, הבניינים מצופים בשיש לבן יוקרתי בציפוי זכוכית, והדירה מורכבת מחדרים גדולים, עם חדר ממ"ד בו החלונות מכילים גם פלטת ברזל לסגירה במקומם, בשעת מלחמה. הדירות יספקו לכם גם שקט תעשייתי מבחינת רעשי שכנים, שכן האטם ברמה מאד גבוהה, ועד כה כמעט לא נרשמו הפרעות שכנים, אף על פי שרעשים בתוך הדירות יש ויש.

סביבה איכותית, עם פוטנציאל ענק!

בכל הקשור לתחזוקה, לוגיסטיקה, כבישים, ביוב, חשמל וחינוך – אכזיב מספקת לכם את כל היתרונות. הפרויקט מטעם חברת "אלקטרה על הים" לא מספק לכם רק דירה, אלא סביבה חדשה להתפתח ולצמוח בה גם עבורכם וגם עבור הילדים שלכם. זה הזמן לצאת מתל אביב, רמת השרון, כפר סבא ונתניה לעבר עתיד חדש, ולבנות שוב את ייעודכם באופן מיטבי!

מחירי צריכה מקומיים

מי שכבר קנה דירה, ודאי ישים לב למחירי הצריכה הנגישים, לחוסר התחרות ולכושר הפרנסה הקל באופן יחסי. הדבר לא יקרה לאורך זמן, משום שעתידו של כל פרויקט הוא להיות מאוכלס. נצלו את המומנטום ותיהנו מאיכות חיים חסרת פשרות. במאמר מוסגר חשוב לומר שגם במעמד סגירת הפרויקט כולו, יוקר המחייה והתחרות עדיין יהיו רחוקים מאלו של הערים הגדולות, (כלומר הרבה יותר זולים), בשל כך שזהו פרויקט שמיועד לאכלוס מוגבל.

מהרו להירשם ל- "אלקטרה על הים" וליהנות מכל היתרונות!

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *