אל על הנוסע המתמיד – בוא לחצות גבולות

אל על הנוסע המתמיד הוא מועדון ללקוחות אל על שמשתמשים בשירותי תעופה בתדירות גבוהה יותר מכלל האוכלוסייה. כמעט לכל חברת תעופה יש מועדון הנוסע המתמיד שמעניק הטבות מיוחדות לחברי המועדון בלבד. בארץ, חברת אל על נחשבת לגדולה ביותר והיא מוציאה היום טיסות לרוב היבשות בעולם כמו אפריקה, מרכז אמריקה, צפון אמריקה, אסיה ואירופה ונחשבת לחברת התעופה הישראלית שטסה למספר הגדול ביותר של יעדים בעולם.

מועדון אל על הנוסע המתמיד נותן הטבות שונות עבור לקוחות המועדון. כמו למשל, טרקלין עסקים ברמה גבוהה מאוד להמתנה ללפני הטיסה. קיימים גם שיתופי פעולה עם טרקלינים אחרים ברחבי העולם והם מקבלים מענה לא רע בכלל. בנוסף, אל על הנוסע המתמיד נמצא בשיתופי פעולה עם סוכנויות להשכרת רכב, חברות סלולר, רשת בתי מלון ידועים בארץ ובעולם ועוד מגוון הטבות שיכולות להוזיל עלויות עבור הנוסע המתמיד. מבחינת טיסה, למחזיקי מועדון אל על הנוסע המתמיד יש הטבות לשדרוגים למחלקת עסקים ולמחלקה הראשונה, הטבות כבודה – יכולים לשאת איתם כבודה מעל המגבלה הקיימת לכלל האוכלוסייה. אל על הנוסע המתמיד משתף פעולה עם חברות האשראי. לדוגמא לחברת אשראי ישראכרט יש מספר מסלולים למועדון אל על הנוסע המתמיד בהתאם לסוג הכרטיס של הלקוח. מחזיקי כרטיס פלטינה למשל, זוכים לנקודה אחת להמרה באל על בכל חיוב של 750 ₪, ולהטבות שונות עבור הזמנת מקומות ישיבה במחלקת תיירים, עסקים או מחלקה ראשונה.

יש עוד חברות תעופה שנותנו שירותי תעופה בארץ ופועלות עם מועדון לקוחות. הבחירה באל על לנוסעים מהארץ, היא בחירה חכמה ומשתלמת. מעבר לטרקלין העסקים שעומד בסטנדרטיים בין לאומיים, מספר היעדים אליהם טסה חברת אל על, הוא גבוה במיוחד ומגדיל את האפשרויות עבור הנוסע המתמיד. חברות במועדון אל על הנוסע המתמיד בעיקר נועדה לבעלי עסקים ואנשי מקצוע שונים, שצריכים לטוס לחו"ל לא מעט פעמים, ולסתם כאלה שאוהבים לטייל בעולם כמה פעמים בשנה.

לסיכום, חברות במועדון אל על הנוסע המתמיד, מקנה ללקוחותיה הטבות שונות בארץ ובעולם, בהתאם לשיתופי הפעולה של אל על עם עסקים בינלאומיים.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *