ארון בגדים 4 דלתות | ארון הזזה | ארון בגדים במבצע – ארון בגדים

ארון בגדים

 

בחירת ארון בגדים היא אחת ההחלטות המשמעותיות שאתם צריכים לקבל בזמן בניית בית חדש או בזמן כניסה לבית חדש. ארון בגדים הוא הריהוט שמלווה אתכם באופן האינטימי ביותר – ברגעי הקימה שלכם בבוקר ובדקות האחרונות לפני שאתם נכנסים למיטה. לכן, יש חשיבות גדולה מאוד לתת את הדעת על בחירת ארון בגדים שיתאים לכם בדיוק כמו כפפה ליד או כמו ארון בגדים לנישה ריקה בקיר.

  • התחשבו במאפייני החדר שבו אמור להיות ארון הבגדים. אל תקנו ארון בגדים גדול מדי לחדר קטן. אם מדובר בחדר קטן, יכול להיות גם שכדאי לכם להזמין ולהתקין בו ארונות הזזה שיחסכו לכם מקום וישאירו יותר מרחב שבו ניתן להשתמש.

  • בכלל, חשוב מאוד להיות מדויקים בבחירת גודל הארון. בדקו את החלל המדויק שיש בחדר. ודאו בדיוק כמה מקום פנוי יש בחדר לצורך הארון. לשם כך, בדקו את רוחב החלל הפנוי, את אורכו ולא פחות חשוב – את גובהו. ארון הוא רהיט דומיננטי בהחלט וחשוב מאוד לדייק בהצבתו בתוך החדר.

  • חשבו מראש מה אתם רוצים לאחסן בכל ארון בגדים שאתם מבקשים לבנות. אם יש לכם ילדים ובגדי ילדים רבים, אם קשה לכם להיפטר מבגדים ישנים, חשוב מאוד שתקנו ארון בגדים גדול שיהיה בעל נפח מספק לאחסון כל הבגדים שברשותכם. אם אתם מסוגלים להיפטר מבגדים ישנים, או אם מדובר בחדר אורחים שאינו נמצא בשימוש תמידי, ייתכן שתהיה אפשרות להסתפק בארון בגדים קטן שישאיר מרחב גדול יותר בחדר.

  • כדאי מאוד לשים לב לחומרים שמהם עשויים הארונות. לחומר שממנו עשוי ארון בגדים יש השפעה על אורך החיים שלו באופן כללי, ועל האפשרות להשתמש בו בשימוש חוזר לאחר פירוק והרכבה באופן פרטי. יש הבדל מהותי בהקשר הזה בין ארון העשוי מעץ מלא לארון עשוי סיבית. בעוד ארון מסיבי מעץ מלא יישמר תקין לאורך זמן, לוחות הסיבית יסבלו לאורך זמן ושנים ארוכות מהתפוררות ויהפכו את הארון לבלתי שמיש.

  • חשוב מאוד להקפיד על בטיחות בחדרי המגורים. לכן, אם מדובר בארונות צרים – יש לוודא שהם יציבים ומקובעים אל הקיר על מנת שלא יתהפכו. אם מדובר בארונות רחבים וגדולים, בעלי דלתות זכוכית – יש לוודא שמדובר בזכוכית מוגנת וחזקה במיוחד, שלא תישבר בקלות.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *