אתרי מכירות באינטרנט – המהפכה כבר החלה

 

אנחנו נמצאים בשנת 2016 והשינוי בעיצומו, בין אם שמתם לב או לא, לאט לאט עולם האינטרנט הופך להיות בין היתר למקום שבו אנו מבצעים את רוב הקניות שלנו, אנחנו קונים יותר ויותר מבלי לצאת מהבית ובוחרים את הבגדים שלנו, הרהיטים שלנו אפילו את מוצרי המזון שלנו דרך מסך המחשב.

 

העולם הולך לשם והיום, מי שיש לו חנות כלשהי ואין לו עדיין אתר מכירות באינטרנט – אפשר להגיד שכבר נמצא מאחור ביחס למתחרים שכן הבינו מה הם חייבים לעשות ורוב הסיכויים שהוא כבר הפסיד לקוחות ובעתיד יפסיד עוד יותר.

 

אחרי שהבנו שכל בעל חנות חייב גם אתר או כמה אתרי מכירות באינטרנט, אפשר לרדת לפרטים ולהבין יותר טוב למה חנות וירטואלית היא טובה בהרבה מחנות פיזית לא רק בגלל הסיבה שציינו למעלה.

אז אמרנו כבר שהמהפכה החלה, ואתרי מכירות באינטרנט הם, טוב אי אפשר לקרוא לזה בשם אחר חוץ מ "קניוני העתיד".

אבל חוץ מזה, חנות וירטואלית היא טובה מעוד כמה סיבות.

הראשונה – מעקב אחרי קונים, בעלי אתרי מכירות באינטרנט יראו תמיד מאיפה קונה הגיע, אם זה מפרסומת מסויימת, אם זה מחיפוש בגוגל, אם זה מלינק שנמצא במאמר וכן הלאה. ככה הם ידעו  איפה כדאי להשקיע יותר, אם זה בפרסום, בכתיבת מאמרים או בקידום בגוגל. מה שזה אומר שבעלי אתרי מכירות באינטרנט ידעו בדיוק כמה שווה הכסף שלנו וזמן ההשקעה שלהם.

 

בנוסף, הם יוכלו להמשיך ולנסות למשוך את הקונים שלהם לחנות בחזרה באמצעות דיוור אלקטרוני ופרסומות חוזרות שיופיעו רק ללקוחות קיימים.

עוד דבר, בחנות פיזית ישנם המון לקוחות שנכנסים לחנות ואינם קונים דבר, וברגע שהם יוצאים מהחנות בעלי החנותו מאבדים איתם קשר ולא יודעים אם הם יחזרו לשם שוב.

באתרי מכירות באינטרנט, ישנה אפשרות "לסמן" את אלה שנכנסו ולא קנו כלום ולאחר מכן "לרדוף" אחרייהם בעזרת פרסומות ושיטות שיווק מחדש, ככה קונים פוטנציאלים שלא ממישו את הפוטנציאל ימשיכו לראות פרסומות ועוד שיטות של שיווק מחדש עד שבסופו של דבר ברוב המקרים הם יבצעו רכישה.

 

מקום כסף וזמן –  אתרי מכירות וירטואלים זה הדבר הבלתי נמנע הבא, וזה בא גם לטובתינו הצרכנים וגם לטובת בעלי העסקים – כולם מרוויחים.

 

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *