בגדי ים לנשים – הלוק הספורטיבי החדש

בגדי ים שינו את האופנה שלהם לאורך ההיסטוריה. פעם היה רווח הסגנון החסוד יותר של בגדי ים במראה של מכנסונים גבוהים וגופיות, אחר כך הגיעו בגדי ים לנשים- בגדי ים שלמים אשר מכירים בסדרות כמו משמר המפרץ ובהמשך הפכו להיות חשופים יותר ויותר וקידשו את מראה הרזון החולה אשר הביא בנות רבות לבעיות של הפרעות אכילה שונות כמו אנורקסיה ובולימיה.עם זאת, בתחילת שנות האלפיים התחילה תרבות חדשה ומבורכת השמה דגש גדול יותר על בריאות הגוף והנפש.

התחילו להיות יותר ויותר אנשים שעוסקים בספורט, אוכלים בריא ושמים לב מה הצרכים של הגוף שלהם. באותה נשימה עם הליך זה, התחילו לראות שינוי גם באופנת בגדי הים. מבגד ים המקדש רזון מוגזם ובלתי אפשרי לבגדי ים לנשים מדגם ספורטיבי יותר אשר משדר כוח ועוצמה. כך למשל התחתונים של הנשים עברו מסגנון מאוד קטן אשר לא משאיר שום מקום לדמיון לתחתונים נוחים יותר ובעלי מראה ספורטיבי יותר ובעלי גזרה גבוהה יותר. במקביל החזיות עברו ממשולשים קטנטנים לגופיית ספורט אשר נראית טוב הן על נשים בעלות חזה שופע והן על נשים בעלות חזה קטן וכך קולעת למספר גדול יותר של נשים.

הלוק הספורטיבי של בגדי ים לנשים מעביר מראה בריא יותר אשר רואה בגוף כאמצעי חשוב שיש לשמור עליו, להזין אותו ולחזק אותו ובמראה החולה והרזה מדיי כמשהו שנתפס כפחות סקסי ולא מושך. בגד ים אשר חושף יותר מדיי, נתפס לפי האופנה הספורטיבית כזול ולא מעניין. אישה חזקה הלבושה בבגד ים המדגיש את הגוף החזק והחטוב שלה מביא לחיזוק התדמית אצל נשים כי גוף חזק ומחוטב הוא המראה המושך והרצוי ומדרבן נשים לעסוק בפעילות ספורטיבית כך שעיצוב בגדי ים לנשים בגזרה ספורטיבית משיג שתי מטרות במקביל. המטרה הראשונה היא חיזוק התדמית שגוף ספורטיבי הוא הגוף המושך משום שהוא בריא ומתוחזק היטב. המטרה השנייה היא שבלי משים מדרבנים נשים לעסוק בפעילות גופנית וכך תרבות הדאגה לגוף תופסת מקום מנחה למראה בריא ולא דגשים על רזון ממקום לא בריא

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *