בלדרות בינלאומית- חבילות לחול בזיל הזול: ככה תבחרו את חברת המשלוחים שלכם

אז מה עושים כשממש זקוקים לחברת בלדרות בינלאומית טובה? איך בודקים מחירים ולמה חשוב לשים לב? בדקנו


כאשר אתם זקוקים לחברת בלדרות בינלאומית שתשלח עבורכם מוצרים לחול, בחירתה קריטית, ואם מדובר במשלוחים קבועים על בסיס עסקי, ולא במשלוח של פעם ביובל לדוד או לדודה מניו יורק, מחירה של החברה קריטי להצלחה העסקית שלכם. בחירה בחברה יקרה שלא תוכלו להרשות לעצמכם תגרום לכם במהרה לפשוט רגל, במיוחד כשמדובר בחברת משלוחים לחול, המסתמכת על תעריפים יקרים בעל כורחה. יחד עם זאת, ישנן מספר חברות המשלחות חבילות לחול אשר להן יש מחירים מיוחדים בהסדרים שונים. כאן, תלמדו כיצד לאתר את החברות הללו ולדעת שהמחיר משתלם עבורכם.

מדדו את נתוני החבילה שלכם: גובה ומשקל

חשוב למדוד נתונים אלו על מנת שתוכלו, מאוחר יותר, להזין אותם במערכת הממוחשבת של החברות השונות ולבדוק מה המחיר של אותה חבילה, וכך תוכלו להשוות מחיריים ולדעת מי היא חברת חבילות לחול המספקת את הדיל הטוב ביותר.

בדיקת המחיר של החברות הבלדרות הבינלאומית

היכנסו לפורטל בלדרות בינלאומית של דואר ישראל, ושם תוכלו להשוות בין החברות בהינתן גובה ומשקל החבילה שלכם. חשוב לדעת כי מחיר הוא אמנם פקטור חשוב אך לא העיקרי. חשוב לדעת מה אתם מקבלים בתמורה למה שאתם משלמים. על פי רוב, תקבלו TRACKING NUMBER, מספר למעקב אחר חבילה שנשלחה, אותו ניתן להזין באתר האינטרנט ולעקוב אחר החבילה שלכם בזמן אמת. שירות נוסף אשר חברות בלדרות בינלאומית מעניקות ללקוחות שלהן הוא זמן קבוע בו הן מתחייבות להעביר את החבילה ליעד. למשל: "עד שבוע ימים", "מקסימום מחצית החודש" וכד'. כך, תוכלו לבדוק בתום התקופה את מצב החבילה שלכם ולוודא שהיא אכן הגיעה ליעדה כמובטח לכם (בין באמצעות בדיקת ה- TRACKING NUMBER באתר, ובין באמצעות שיחה עם מקבל החבילה).

הטבות המוצעות בחברות בלדרות בינלאומית

מספר חבילה למעקב, התחייבות בכמות ימי העסקים שעד אליהם החבילה תועבר, הנחה במשלוח על בסיס סיטונאי או קבוע אחר: למשל, משלוח חבילות על בסיס שבועי או חצי שבועי. הטבות אלו יוצעו לכם בלט מעט חברות חבילות לחול המספקות משלוחים מנקודת המוצא שלכם ליעד של החבילה מעבר לים. הירשמו עכשיו וקבלו מידע על הטבות שונות המוצעות במסגרת השילוח של חבילתכם לחול אצלנו!

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *