ג'ינסים לנשים | ג'ינסים לגברים | מחיר ג'ינס |בגדי נשים – ג'ינסים

ג'ינסים

ג'ינסים מאפס ועד 120. הג'ינסים נולדים אתנו אך לא מתים אתנו, הם נשארים פה הרבה אחרינו, לפחות כך אפשר להסיק מהעשורים שחלפו.

ג'ינסים הם פריט לבוש שמתאימים לכל אחד בכל גיל. ג'ינסים פופולרים כיום גם כבגדי קטנטנים. אולי לא ממש מגיל אפס אבל כבר בינקות, מציעות מספר חברות אופנה וביגוד ג'ינסים מיוחדים בבדים רכים ונעימים ולעתים אף בגדים דומים לג'ינסים כאתנחתא מבגדי התינוקות המשעממים והצבעוניות החמודה שלהם. להלביש לפתע תינוק צעיר בג'ינס הופך אותו למשהו אחר ונותן לנו פתאום אפשרות לראות אותו באור אחר, בוגר יותר ומיד אנו מדמיינים כיצד יראה עם ג'ינס בעוד מספר שנים כשיהיה כבר גדול ללבישת ג'ינסים אמיתיים.

גם בגיל הגן ג'ינסים הם פריט חובה לילדים. ילדים רבים לובשים ג'ינסים ביום יום , כמובן שהג'ינסים שתופרים לילדים צעירים הם נוחים ועשויים מבדי ג'ינס רכים יותר, התפירה והסגירה עשויות בצורה בטיחותית וללא כפתורים ורוכסן בדרך כלל בכדי לאפשר את הנוחות וגם את עצמאות הלבישה של הילדים. קיימים ג'ינסים לילדים עם גומי בקצה שניתן ללבוש אותם בקו המותן עם גומי נח שיחזיק את המכנס על הגוף, כך הילד יוכל ללבוש ולהוריד את הג'ינס בעצמו. קיימים גם ג'ינסים במיוחד לגיל הרך לילדים שעדיין לובשים חיתול, אלו הם ג'ינסים שמתחשבים בשכבה הנוספת מתחת למכנסיים ונתפרים עם רווח מיוחד בגזרה נוחה שתכיל גם את החיתול מתחת למכנסיים בצורה נוחה ויפה.

לבני הנוער הג'ינסים הם ממש תלבושת אחידה. הם קלילים ונוחים ללבישה ומתאימים בדיוק לסגנון הצעיר שמדבר אל בני הנוער, נערים ונערות גם יחד. מה שכייף לבני הנוער בג'ינסים שהם יכולים ללבוש אותו גם ברמה היומיומית לבית הספר, וגם לארועים מיוחדים יותר  בסופי שבוע ועדיין להראות אופנתיים ומעודכנים בלי להתאמץ.

כמובן שגם למבוגרים הג'ינסים הם פריט חובה בארון. לכל אחד מהמבוגרים ובכל גיל יש לפחות שניים שלושה ג'ינסים שהם מרכיבים את הקולקצייה שלו גם לחורף וגם לקייץ. אצל חלק מהמבוגרים תוכלו למצוא המון ג'ינסים בארון שהם משתמשים בהם ברמה היומיומית אפילו לעבודה ולשעות הפנאי. כך הג'ינסים הופכים לפריט מרכזי מגיל צעיר ועד הבגרות.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *