הורים וילדים – החיבור הכי חזק בטבע

בעולם הטבע יש סוגים שונים של כוחות וחיבורים. יש את כוחה של האדמה, כוחו של האוויר, כוחה של האש, כוחו של העץ וכוחה של מתכת. יש גם כוחות נוספים שפועלים הן בעולם הפיזיקה, הן בעולם הכימיה ואף בעולם הביולוגיה. עם זאת, יש חיבורים שאין להם תחרות בשום אספקט של הטבע. אחד החיבורים האלה הוא חיבור של הורים וילדים. ילדים מהווים את פרויקט הדגל של ההורים. מדובר למעשה על פרויקט משותף של שני אנשים אוהבים אשר יישאר איתם לכל החיים. הפרויקט הזה (שהוא למעשה הילדים המשותפים) נושא את המטען הגנטי של שניהם ומהווה תרכובת מיוחדת וייחודית של שני ההורים. מעבר לחיבור הגנטי המובנה של הורים וילדים, יש להורים וילדים חיבור רגשי מאוד עמוק.

תינוק שנולד הוא חסר אונים והכי פגיע שיכול להיות. תפקיד ההורים הוא לדאוג לכל הצרכים של אותו תינוק וכך התפקיד שלהם ממשיך גם כאשר הוא גדל והופך לילד ואחר כך למתבגר. הלכה למעשה, בטבע האנושי, הקשר של הורים וילדים לא מסתיים לעולם. מדובר על חיבור נפשי ורגשי שנשאר לנצח. ניתן לראות את החיבור הזה בכל כך הרבה מובנים. כך למשל הרגע שבו הורים לוקחים את הילד שלהם לגן בפעם הראשונה. הם חוששים שכאשר הם יצאו מהגן הם לא ישמעו את הילד שלהם בוכה.

עם זאת, כאשר הם מתקרבים לשער ושומעים ילדים בוכים, הם מיד יכולים לזהות מי מהילדים הוא זה שבוכה. על אף המרחק מהגן ועל אף שהם לא רואים את הילדים ומי מהם בוכה הם מיד יכולים לדעת כאשר מדובר בילד שלהם. זהו האופי של הקשר של הורים וילדים. קשה להסביר אותו במילים. דוגמא נוספת היא כאשר הילד חולה. החיבור בין הורים וילדים הוא כל כך חזק שהורים יודעים מיד כשהילד חולה עוד לפני שהוא אומר שהוא לא מרגיש טוב. תודות לכך, ניתן לגשת לרופא לפני שהמחלה מתפרצת בשיאה ואפשר למגר אותה מהר יותר על ידי טיפול מונע או אנטיביוטיקה

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *