טיפים לטיסה זולה וחסכונית במחיר

במאמר זה נסביר לכם מה הסוד של טסים סדרתיים לחו"ל, וכיצד הם מאפשרים לעצמם שהות חוזרת בטיסות וביעדי חוץ. בניגוד למה שחושבים, הם לא מבזבזים את הכסף שלהם, וזה גם לא על חשבון האוברדרפט. כעת, אתם ודאי סבורים כי אנו מכוונים לאנשי עסקים, אומנים ידועים בעולם, ואוכלוסייה חזקה, אך לא לזו כוונתנו. גם אם אתם משויכים לאוכלוסייה שאינה חזקה כלכלית, תוכלו למצוא טיפים לטיסה שיניבו לכם מחיר זול עבור הכרטיס, אם בכלל תידרשו לשלם עבורו, וכך – הנסיעה לחו"ל תכיל רק תשלום על לינה ואש"ל, שזה חיסכון של אלפי, ולעתים עשרות אלפי שקלים PER שהות בחו"ל.

הירשמו לכרטיס אשראי שהוא חלק ממועדון הטבות

אך יש לשים לב לאלו הטבות מדובר. ברור שאם המטרה שלכם היא צימר בגליל, תצטרכו למצוא מועדון שזו המתנה שהוא מעניק על נקודות. אם המטרה שלכם היא טיסות, בניגוד למה שחושבים, "הנוסע המתמיד" של אל על אינו התשובה היחידה. ישנם מועדונים אשר ניתן, באמצעות כרטיסי האשראי שלהם לערוך קניות. הורדת הכסף בחיוב החודשי תצורף לחשבון הטיסות שלכם, שבשמו המקצועי נקרא "צבירת מיילים", אף על פי שצברתם הוצאות, ולא מרחק במיילים. במסגרת טיפים לטיסה שאנו נותנים, אנו מעודדים אתכם להצטרף לכזה מועדון, וכך גם כאשר תאלצו לבזבז כסף, זה לפחות ייצבר לכם לטיסה עתידית בחינם, ואפילו למספר טיסות שכאלה.

ודאו כי אותו כרטיס מועדון הוא גם כרטיס אשראי בינלאומי

ידוע כי הנקודה הכי כואבת בטיול לחו"ל היא שצריך לספור היטב את הכסף שמביאים, כי השלמת מזומן בחו"ל היא בעייתית. כיום הנושא הזה כואב הרבה פחות, כי כמעט לכל אזרח יש כרטיס אשראי בינלאומי, עמו הוא יכול למשוך כסף מעבר לים. מה שיש לכלל האזרחים, ודאי יהיה טוב גם עבורכם, ולכן טוב תעשו אם תבררו אם כרטיס המועדון שלכם הוא גם כרטיס אשראי בינלאומי. מתוך מכלול טיפים לטיסה, זהו האחד שנועד להבטיח כי לא תיתקעו בחו"ל בלי כסף.

הבטיחו כי כרטיס האשראי שלכם זול באופן יחסי

כרטיס אשראי הוא הוצאה בפני עצמה גם כאשר נשארים בארץ וגם כאשר אתם בחו"ל, משום שיש עמלת אחזקה חודשית. זו לא רק עצה שהיא במסגרת טיפים לטיסה, אלא עצה כללית למחזיקי אשראי: השוו בין העמלות, וודאו כי העמלה שאתם משלמים היא נמוכה ביחס למה שמשולם בחברה הצרכנית.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *