?כיצד להוזיל את העלות של אלבום תמונות מעוצב

רוצים להדפיס אלבום תמונות מעוצב אך יש לכם תקציב מוגבל לצורך העניין? אם כן, המאמר הזה מיועד במיוחד עבורכם.

כיום ניתן לראות רבים אשר רוצים להעניק אלבום תמונות מעוצב כמתנה, ולצורך העניין התקציב שלהם מוגבל יחסית, ולכן מחפשים דרכים להוזיל את העלויות של האלבום וליהנות מאלבום מיוחד ומרשים גם בתקציב הקיים וביכולת הכלכלית שלהם.

לכן, במאמר זה ריכזנו כמה טיפים יעילים במיוחד אשר יסייעו לכם להוזיל את את העלות של אלבום תמונות מעוצב בצורה משמעותית מאוד.

השוו בין גדלי האלבומים השונים

כמעט כל בית דפוס אשר מציע הדפסה של אלבום תמונות מעוצב מציע כמה גדלים שונים של אלבומים להדפסה, כאשר במקרים רבים הפרשי המחירים בין האלבומים השונים יכולים לעמוד על בין כמה עשרות שקלים ועד מאות שקלים. לכן, אם אתם בעלי תקציב מוגבל יכול להיות שתוכלו להדפיס את האלבום שאתם רוצים, באותה איכות ובאותו עיצוב, אם רק תתפשרו על הגודל שלו.

השוו בין הספקים השונים

כיום ישנו היצע רב של בתי דפוס אשר מציעים אפשרות להדפסה של אלבום תמונות מעוצב באיכות גבוהה. לכן, בכדי למצוא את המחיר האטרקטיבי והנכון ביותר עבורכם כדאי מאוד להשוות בין המחירים השונים המציעים לכם בתי הדפוס הללו. לעיתים תוכלו לגלות הפרשי מחירים משמעותיים בין כל בית דפוס ולמצוא מחיר הרבה יותר נוח מזה שמצאתם בתחילה.

בחרו איסוף עצמי על פני משלוח עד הבית

אמנם ברוב המקרים מדובר בסכום שאינו עולה על 50 ש"ח, אך עדיין מדובר באופציה שיכולה להשפיע על המחיר הסופי שתשלמו. אם יש לכם בית דפוס באזור בו אתם מתגוררים או עובדים ויש לכם אפשרות לאסוף ממנו את האלבום בעצמכם לאחר ההדפסה – עשו זאת. אלו כמה עשרות שקלים אמנם, אך הם יוזילו את המחיר הסופי של האלבום ויקלו עליכם כאשר אתם מתנהלים עם תקציב מוגבל.

כמובן, זכרו לאורך כל הדרך לא להתפשר על האיכות. ישנן דרכים רבות אשר בעזרתן תוכלו להוזיל את עלות האלבום, בחירה באיכות ירודה היא לא אחת מהן.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *