כיצד מגישים ביטוח רפואי לחו"ל בהתאמה אישית לנסיעה שלכם?

אחד הכלים החשובים שלכם לפני נסיעה לחו"ל הוא ביטוח רפואי למדינה הזרה – היא מדינת היעד שלכם. גם אם מדובר במדינת עולם ראשון, ולא בנסיעה למדינות אקזוטיות בהן יש מחלות חשוכות מרפא, לעולם לא תוכלו לדעת היכן תיפלו, לאיזה שוד תיקלעו, או מי ינסה ואף יצליח לפגוע בכם פיזית. לא חסרות לחשוש למצב הרפואי כשנמצאים בחו"ל, ובגלל שנמצאים בחו"ל, ולכן טוב תעשו אם תדאגו לפוליסת ביטוח רפואי לחו"ל אשר תכסה אתכם מכל מכשול ותמצא מענה יעיל ביותר לבעיות רבות שתיקלעו אליהן במישור הרפואי בריאותי.

התאמת הביטוח נעשית על פי היעד אליו אתם נוסעים

כך, למשל נסיעה למצרים או לירדן לא מחייבת הטסה, משום שניתן להסיע דרך הגבול, ולכן סעיף ההטסה ארצה יכול להיות מיותר בנסיעה כזו. זאת לעומת נסיעות ליעד שהוא אי או שהוא פשוט מרוחק מהארץ. עניין נוסף הוא ביטוח מפני המכשולים שיש באותה מדינה. למשל, טיול בלוס אנג'לס או פרטוריה שבדרום אפריקה יצריך ביטוח מפני תקיפות ותגרות רחוב, חטיפות או ניסיונות ירי לעברכם, זאת לעומת ביטוח נסיעות לתאילנד, נפאל, דרום אמריקה או הודו שיצריך ביטוח רפואי לחו"ל מפני המחלות חשוכות המרפא שעלולות לתקוף אתכם שם.

נתונים נוספים הקובעים את פוליסת הביטוח שלכם

ביטוח רפואי לחו"ל המתאים לדרישות שלכם ייקח בחשבון גם את גילכם, ומשך המסע שלכם. הוא ייקח בחשבון מטרות שונות שיוגשמו במסע, למשלך טיול שמטרתו לעשות סקי או ענף ספורט אחר יכיל סעיפים שונים מאשר טיול תיירותי פשוט או טיול ללא מאמץ פיזי עודף.

מיהו סוכן הביטוח ומי היא חברת הביטוח המממשת את סעיפי הביטוח?

סוכן הביטוח הוא חברת הנסיעות או החברה שפתחה עבורכם את הבקשה לביטוח, וזאת בתנאי שמועסקים בה סוכני ביטוח מורשים. לעתים הטיפול עובר ישירות לסוכנות ביטוח גדולה יותר. חברת הביטוח היא אחת מני חברות הביטוח הגדולות של ישראל כמו הראל, כלל, וכד'. חברות הביטוח הללו הן שמספקות את מענה החירום הלכה למעשה בהינתן כי תצטרכו להשתמש בפוליסת ביטוח רפואי לחו"ל בזמן אמת. ביטוח רפואי לחו"ל הוא המרכיב היחיד שישמור עליכם בריאים ובחתיכה אחת לכל אורך המסע.

 

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *