מגה בעיר | קניות אונליין | סופרמרקט – mega

האם אתם עושים את הקניות לבית ברשת mega?

לכל אחד יש את הרשת האהובה והמשתלמת בו יותר לערוך את קניות המזון לבית. בדרך כלל נבחר ברשת מסוימת על פי נוחות ההגעה אליה, שירות, עיצוב המקום וכן כמובן על פי המחירים והמבצעים אותם היא מציעה.

 

בעבר שלטו בארצנו המכולות הקטנות והסופרמרקטים השכונתיים. כיום רובם נסגרו ומלבד כמה בודדים כיום החליפו אותם רשתות המזון הגדולות בעלות השפע והמרחב הרב וכן מציעות לעומתם מחירים מוזלים ומבצעים רבים.

 

לרשתות אלו אף מועדוני לקוחות, אשר הפכו אותן למשתלמות עוד יותר ולכן לפעמים גם כאשר מדובר בצורך לקניית חלב ולחם אנו מעדיפים לנסוע ולא לרדת למכולת מתחת לבית. רשת mega, היא אחת מאותן רשתות מצליחות לה סניפים בכל רחבי הארץ.

 

mega, או בעברית – מגה, מאפשרת לנו ליהנות ממבצעים ומחירים מוזלים לכל אורך השנה ובמיוחד בחגים ומועדים אחרים וכן בהטבות מיוחדות ובלעדיות לחברי המועדון שלה. הרשת מחזיקה מועדון לקוחות באמצעות כרטיס להטבות בלבד וכן באמצעות כרטיס אשראי המשלב הטבות גם במקומות נוספים כמו למשל בתחנות הדלק.

 

ואם מסיבה מסוימת אינכם יכולים להגיע לאחד מסניפי mega, תוכלו לערוך את קניותיכם אונליין

 

הרשת, אשר מונה סניפים רבים בכל רחבי הארץ מאפשרת לנו להגיע בקלות לסניף הקרוב לביתנו. אך אם בכל זאת ישנה סיבה אשר אינה מאפשרת לכם להגיע לאחד מסניפיה, או אם חוסר הזמן או הנוחות מאלצים אתכם לבחור בפתרונות חלופיים, לרשת mega אתר אינטרנט משלה לביצוע הקניות אונליין ישירות מהספה.

 

mega מחזיקה אתר ידידותי למשתמש ומציעה לכם למלא את עגלת הקניות הוירטואלית שלכם בצורה נוחה ופשוטה מאוד. מידע העזר מפורט מאוד וכן בכל בעיה או שאלה תוכלו לפנות טלפונית או באמצעות הודעה לנציגי החברה.

 

כמו בסניפים, גם באתר כל המוצרים מחולקים על פי קטגוריות ואף על פי תתי קטגוריות, זאת על מנת לאפשר לכם קנייה קלה, מהירה וכן בטוחה באמצעות דף מאובטח להכנסת פרטי כרטיס אשראי. לכל מוצר מידע מפורט כמו מחיר, ערכים תזונתיים, משקל וכל מידע חיוני אחר לו.

 

לאחר סיום הקנייה באתר mega תקבלו את כל המוצרים שלכם ישירות עד הבית באמצעות שליח. כל המוצרים עובדים בדיקה מקיפה על מנת להבטיח כי הם בעלי תאריכי תפוגה מתאימים וכן דואגים כי יגיעו ללא נזקים.

 

למידע נוסף על רשת mega תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט שלה או לאתר של המועדון YOU, אשר הינו המועדון הרשמי של הרשת. כמו כן, תוכלו ליצור קשר טלפוני עם שירות הלקוחות.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *