מטבחים מעוצבים – המקצוע החדש שלי

המדיניות שמנחה אותי בחיים היא שתמד צריך לשמור על עניין. על מנת לשמור על עניין בעולם המקצועי שלי אני מחליפה קריירה כל עשור. התחלתי את הקריירה המקצועית שלי כעורכת דין מסחרית. הסתובבתי בכל העולם תוך השתתפות בעסקאות שונות ובתחומים שונים. אחרי עשר שנים, כאשר הרגשתי שמיציתי את עולם עריכת הדין הצחלתי לחפש את הקריירה הבאה שלי. לאחר חיפושים רבים, בין אם בעולם השיווק והמכירות ובין אם בעולם הפרסום הבנתי שמה שאני הכי מתחברת אליו בשלב הזה הוא עיצוב מטבחים. אני אדם שמאוד אוהב אסטטיקה והשקעת מחשבה מאחורי ביצוע של דברים. מטבחים מעוצבים זה יהיה התחום הבא שלי. כך אמרתי לעצמי.

ועכשיו, איך לומדים את רזי העולם של מטבחים מעוצבים? התחלתי לגלוש שעות ארוכות באינטרנט: איך מעצבים מטבח, מה הופך מטבח למטבח מעוצב, היכן ניתן ללמוד עיצוב מטבחים ומה נחשב מטבחים מעוצבים ברמה הכי גבוהה. אחרי מספר שבועות של לימוד דקדקני החלטתי ללכת לקורס שמלמד עיצוב פנים בהתמחות של עיצוב מטבחים. הבנתי שבאמצעות הקורס אוכל להתחבר לאנשים מהתחום ולהתחיל לבנות את הקריירה שלי ולחפש לקוחות. חיפשתי מה יהיה הקורס הכי מתאים עבורי מבחינת השעות והמחויבויות הנדרשות. לאחר בחינת מספר קורסים מצאתי אחד שמתקיים פעמיים בשבוע: מפגש אחד מתקיים ביום שלישי בשעות אחר הצהריים והמפגש השני מתקיים ביום שישי בבוקר.

היתרון של השעות האלה הוא שאני יכולה להמשיך לנהל חיים נורמטיביים ולשמור על מקום העבודה שלי, בהילוך נמוך יותר ועדיין ללמוד את התחום החדש. נרשמתי לקורס והופתעתי לגלות עד כמה מטבחים מעוצבים זה תחום מרתק ומלא חשיבה. על מנת ליצור מטבח הרמוני אשר הוא גם פונקציונאלי וגם יפה יש להשקיע חשיבה מרובה בעיצוב שלו ולכן לא בכדי מטבחים מעוצבים יקרים יותר ממטבחים רגילים. אחרי שסיימתי את הקורס, העברתי את התיקים המשפטיים שטיפלתי בהם עד כה לשותף אחר במשרד ופתחתי חברה משל עצמי לעיצוב מטבחים. היה לי ברור שמטבחים מעוצבים יהיה תחום העיסוק שלי לפחות לעשור הקרוב.

 

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *