מכונת קפה אוטומטית- איך נדע להבדיל בין טובה לגרועה?

היום לרוב האנשים שאוהבים קפה יש מכונת קפה אוטומטית בבית, יותר משתלם להחזיק כזאת מאשר לקנות כל בוקר קפה בבית קפה הקרוב, מעבר לכך האירוח הביתי הופך לחוויה נעימה יותר ואפשר לשבת על כוס קפה איכותית בכל זמן ובכל שעה. אבל לפני הכל זה האהבה להכנת הכוס קפה בדיוק כמו שאנחנו אוהבים.

אז איך בוחרים מכונת קפה אוטומטית?
הדבר הראשון שאנחנו הולכים לברר הוא האם החברה שמייצרת את מכונות הקפה מתמחה במכונות קפה או שמציירת גם מוצרי חשמל אחרים, אנחנו לא רוצים חברה שמייצרת מכונות קפה אוטומטית כבדרך אגב או רק כחלק מהפס יצור שלה, אנחנו נעדיף יצרן שמתמקד אך ורק בזה ומתמחה במכונות קפה בלבד, נספרסו לדוגמא.

מכונת קפה אוטומטית הטוחנת פולי קפה היא מהסוג הטוב ביותר ואם אנחנו קונים אז עדיף אחת כזו. המכונה לא תגביל אותנו ונוכל להשתמש בכל חומר גלם שאנחנו רוצים ולא רק של חברה מסוימת. כמו כן חשוב מאוד שהמכונה תהיה נוחה וקלה לתפעול.

מכונות עם קפסולות הן היקרות ביותר וזה בגלל הקפסולות, המחירים משתנים אך יקרים יותר מכוס קפה רגילה פי 2 או 3. אך צריך לזכור שהיום הבסיס לכל סוגי הקפה שאנחנו מכירים הוא בדמות קפסולת אספרסו ואם אנחנו אוהבים לגוון זו המכונה בשבילנו.

עיצוב המכונה נחשב למרכיב עיקרי בבחירתה. מכונת קפה אוטומטית היא פריט עיצובי לכל דבר וצריך להתאים את המכונה לסגנון של המטבח, הרי היא הולכת לשבת על השיש בגאווה ויש אנשים שכבר בתכנון המטבח מעצבים אותו כך שיהיה מקום ייחודי למכונת הקפה ולוקחים גם אותה בחשבון.

מכונת קפה אוטומטית חודרת להרבה בתים בישראל והאחוזים עולים משנה לשנה. אך לא למהר ולקנות את אותה המכונה כמו של השכן ממול, נסו לשיים את מה שלמדנו פה היום וכמובן לא לשכוח את הפן העיצובי החשוב לא פחות מהנוחות של התפעול. כמו כן נסו למצוא את המכונה שתשדר על אותו גל שלכם, שמה שהיא אומרת דומה למה שאתם אומרים ואל תשכחו את היעוד האמיתי שלה, להכין קפה.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *