מסחר אלקטרוני – מנוף כלכלי

בעולם של היום, מסחר דרך האינטרנט הפך להיות עניין שבשגרה. אמנם יש אנשים שעדיין מעדיפים סיבוב ברגל על מנת לבצע קניות אבל יותר ויותר אנשים מעדיפים את דרך המסחר כמסחר אלקטרוני אשר מאפשר להם לרכוש כל שירצו בלחיצת כפתור או שניים. כך למשל כל הרשתות הגדולות אשר מבוססות על מסחר אלקטרוני ומהוות סוג של תיווך בין הייצור הזול שמתבצע בסין לבין האנשים שרוכשים את המוצרים בכל העולם. ניתן לראות זאת עם ביגוד אשר ניתן לראות באמצעות מסחר אלקטרוני על ידי הזמנה לפי מידה ואז מקבלים את ההזמנה ישר הביתה. כך למשל במקרה אחר כאשר חיפשתי במספר חנויות צעצועים צעצועי פלסטיק מסוג מסוים ולא מצאתי.

לא משנה לאן פניתי לא היה להם דבר. ברגע שנכנסתי לחנות האינטרנטית אשר מבצעת את השילוחים האלו של ייבוא מסין ופיזור ברחבי העולם, מצאתי בדיוק את מה שחיפשתי. תוך דקות הזמנתי את הצעצועים שהייתי צריכה והם יגיעו לידיי תוך שבועיים עד שלושה שבועות. האפשרות של רכישת מוצרים באמצעות מסחר אלקטרוני מייעלת את הזמן ואת ההתעסקות המיותרת של הגעה לחנות, ניסיון לאתר את מה שמחפשים ואז להתאכזב שאין במלאי ולחפש בחנות נוספת. כאשר ניתן למצוא את הדברים בחנויות אשר מקיימות מסחר אלקטרוני, כל ההליך הופך לפשוט יותר. ניתן לראות תמונה של מה שמעוניינים לקנות, אפילו לראות מספר תמונות בתלת מימד ואז קל יותר לקבל מושג איך נראה המוצר. כאשר מדובר בבגדים יש אפילו אפשרות ליצור הדמיה של תלת מימד ואז ניתן לראות את הלבוש שמעוניינים לרכוש ואז בכלל אפשר לחסוך את הסחבת של הגעה לחנויות, מדידה של בגדים, בדיקה של המידה והצבע.

כאשר ניתן לראות הדמיה על הגוף אז נחסך הרבה מתהליך החיפוש ואז ניתן לבצע הזמנה של בגדים שונים באמצעות מסחר אלקטרוני ביתר קלות. סוג נוסף של מוצרים שניתן להזמין באמצעות מסחר אלקטרוני הם מוצרי חשמל אשר ניתן לקרוא על המפרט שלהם ביתר קלות ולהחליט אם המוצר מתאים או לא. הרבה יותר פשוט לבצע את החיפוש באינטרנט מאשר ללכת לחנויות ולחפש פיזית.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *