מסעדות לאירועים קטנים

מסעדות

לא כולם רוצים או יכולים לעשות אירוע גדול באולם. במקרים כאלו, מסעדות הן בחירה מצוינת כאשר יש כמה עשרות בודדים של אנשים שרוצים להזמין לאירוע. אבל האם זה יהיה אותו הדבר בלי אולם אירועים?

רבים מאתנו כבר התרגלו לעובדה שאירועים מתקיימים בדרך כלל באולמות אירועים, אליהם מי שמארגן את האירוע צריך להזמין מאות אנשים כדי למלא את המקומות. כמו כן, רבים מאתנו מאמינים שצריך אולם כדי להפיק אירוע, ולשם כך אנו מוכנים להזמין גם אנשים שלא קרובים אלינו כדי שנוכל לכסות את ההוצאות. כולם – המארחים והאורחים – יודעים שהכל עניין כלכלי, ובסופו של דבר אין משהו מיוחד שאולמות אירועים מציעים לנו שלא ניתן למצוא במקום אחר.

אלו מבינכם שמפיקים אירועים ורשימת המוזמנים שלהם קטנה למדי, יכולים להזמין מסעדות לכבוד האירוע. לא רק שזה כרוך בעלויות קטנות יותר, גם לא צריך להכין רשימת מוזמנים גדולה, שכוללת בעיקר אנשים שאנו לא להוטים להזמין. במסעדה שיש בה מקום לעשרות אנשים, אפשר להפיק אירוע צנוע ואינטימי אך לא פחות מרגש או יפה.

בחירת המסעדה

לא כל מסעדה ערוכה להפקה של אירוע. לפני הכל, חשוב כמובן לבדוק את מכסת האנשים שהמסעדה יכולה לעמוד בה והאם מכסה זו תואמת את כמות האנשים שרוצים להזמין לאירוע. לאחר מכן, אפשר להתחיל לבדוק תפריטים של כל מסעדה מתאימה, ובסופו של דבר לבדוק האם המסעדה יכולה להיסגר ליום אחד או כמה שעות, במיוחד לכבוד האירוע. ככלל, הרבה מסעדות תהיינה מוכנות לסגור לכבוד אירוע פרטי, בעבור התשלום המתאים כמובן.

בבחירת המסעדה צריך להתייחס בתשומת לב רבה לתפריט, והאם הוא מציע מגוון לכל האורחים. יש לקחת בחשבון אורחים שיש להם אורח חיים שונה ועל כן צריכים לאכול דברים מיוחדים, למשל חולי צליאק או אפילו צמחונים וטבעונים- האם יש היצע עשיר גם להם? או האם אפשר לשנות את המנות השונות כך שיתאימו לכל אורח בעל טעם שונה או מיוחד?

כמובן שבחירת מסעדות לאירועים צריכה להתבסס גם על המיקום שלהן, הן מבחינת היחס הגיאוגרפי בינהן לבין המוזמנים והן מבחינת האווירה במקום שבו הן נמצאות, כלומר האם מדובר באזור תעשייתי או שמדובר באזור מגורים שקט שבו אפשר לעשות אירוע נעים ונינוח גם בשעות היום?

עיצוב המסעדה

לכל מסעדה יש את העיצוב שלה, עם שולחנות וכיסאות בסטייל מסוים, צבעים ומרקמים וכן הלאה. מסעדות שערוכות לאירועים פרטיים מצוידות בכל מה שצריך כדי ליצור אווירה ועיצוב מיוחדים, למשל נורות בצבעים, מפות איכותיות, סידורי פרחים ועוד. אתם כמובן יכולים להוסיף דברים לפי דרישה, גם אביזרים שאתם מביאים בעצמכם.

העיצוב הוא בעל השפעה עצומה על האווירה במהלך האירוע, ולכן צריך לשים לב לפרטים הקטנים.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *