מפיקים ארוע חברה או כנס? -אולמות כנסים

אנשי עסקים רבים מגיעים באופן קבוע לכנסים שונים הקשורים לעבודתם.

במהלך העבודה, אנשי מקצוע נוהגים להיפגש עם עמיתים למקצוע, להעשיר עצמם ואת עובדיהם בתחומי דעת שונים שקשורים לעבודה שלהם, ואין מקום טוב מאולמות כנסים בכדי לספק צרכים אלו.

 

מתוקף עבודתי בחברה גדולה, אני מארגנת לא מעט כנסים. הדבר שהכי חשוב לי באירגון כנסים מקצועיים אלו הוא המקום בו אני עורכת את הכנס. בחיפושי אחר אולמות כנסים, אני מכירה לא מעט מקומות שערוכים ומזומנים להכיל כמות אנשים על פי צרכיי בכדי לארח אותם באחד מכנסים המקצועיים שלנו.

בכנסים אלו, העמיתים המוזמנים מקבלים תגי שם, ומתכנסים בחדר הסבה גדול של אחד מאולמות כנסים שנבחרו לצורך כך, מתכבדים בכיבוד קל ושתיה ונהנים משיחות והכרות קלה לפני שמתחילים בתוכנית העיקרית.

בהמשך הכנס יש בדרך כלל מרצים או מצגות של מספר אנשי מקצוע, ביניהם יש הפסקות וכך מתנהל לו יום שלם באחד מאולמות כנסים, יום גדוש ומלא בתוכן חשוב שמעשיר את המשתתפים בו ואף גורם להם לחזק קשרים, להכיר ולייצר קשרים מקצועיים חדשים ומרחיב את היכולות המקצועיות שלהם.

 

באחד מאולמות כנסים שעבדתי אתם, הציעו לי לא מעט שירותים כוללים שסיפקו לי את האפשרויות השונות שבדרך כלל נהגתי להפיק לבד. הם סיפקו לי את מיטב האמצעים הטכניים ואף עוזר טכני מטעמם שתיפעל את המצגות , ההקרנות של הסרטים ואת כל הדברים הנילווים להם. באחד מאולמות כנסים אף הציעו לי בנוסף לכיבוד, גם מתנות קטנות מתוך מבחר מתנות, שיוגשו למשתתפים בתום הכנס, כך שכל אחד גם יצא עם מזכרת קטנה מהכנס, בהתאם לתוכן הכנס.

 

רבים מאולמות כנסים, דואגים בעלי האולם לעיצוב ואוירה בעזרת קישוט ועיצוב פנים של המקום שיתאים לאופי העסקי והמקצועי של הכנס, שיכבד את האורחים וישווה מראה קלאסי ונינוח, לא מצועצע ולא עמוס מדי ויאפשר ישיבה נוחה של המשתתפים בהתאם לצרכים, אם סביב שולחנות, בעבודה בקבוצות, או אם ישיבה בצורה של קהל ובמה כאשר יש הרצאות, או שילוב של  כמה אפשרויות יחד, כאשר העובדים באולמות כנסים מארנים תוך כדי הכנס ומוכנים בזמן אמת לשינויים ולדינמיות לפי הצרכים שלנו.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *