מקומות לאירועים – בחירת האולם הנכון

כאשר אחי וחברה שלו החליטו להתחתן היה לנו ברור שכולנו נצטרך לקחת חלק בארגון החתונה. אחי קצין בצבא ובקושי נמצא בבית וחברה שלו מנכ"לית של חברה בתחילת הדרך ועובדת מצאת המה עד צאת הנשמה. על אף שרצו להתחתן, לאף אחד מהם לא היה את הקשב והזמן לארגן את החתונה: כמו אבסורדי – ככה מציאותי. באחת מארוחות השישי ישבתי עם אשתו לעתיד של אחי והכנו רשימה מפורטת של המשימות שצריכות להיעשות על מנת לארגן להם את החתונה באופן היעיל והנכון ביותר וחילקנו את המשימות בין האחים של שניהם. אני הייתי אחראית על ביצוע המחקר של מקומות לאירועים והחלטה סופית היכן יתקיים האירוע. בגלל שאשתו לעתיד של אחי סמכה עליי מאוד, היא נתנה לי את המשימה הקשה והמורכבת ביותר: איתור מקומות לאירועים ברמה ובדיוק שהם שניהם אוהבים.

אחי ואשתו לעתיד הם אנשים מאוד מיוחדים ומורכבים ולא אוהבים כל דבר. הם מאוד פרפקציוניסטים ומקומות לאירועים שיתאימו לפרופיל שהם מחפשים יהיה ייחודי מאוד. לפני שהתחלתי בכלל עם המחקר של מקומות לאירועים שאלתי את אשתו לעתיד של אחי מתי הם רוצים לקיים את החתונה: האם בקיץ או בחורף. השאלה הזו חשובה מאוד משום שיש מקומות לאירועים שמתאימים בעיקר לאירועים שמתקיימים בעונת הקיץ. לעומתם, יש מקומות לאירועים שמתאימים בעיקר לאירועים המתקיימים בחורף. אחרי שקיבלתי תשובה על העונה שבה הם מעוניינים לקיים את אירוע החתונה, שאלתי מה כמות האנשים שהם מתכננים להזמין. שוב, מקומות לאירועים המוניים של מאות אנשים אינם זהים למקומות לאירועים קטנים ואינטימיים של כמה עשרות אנשים.

לאחר שהייתה לי העונה בה עתיד להתקיים האירוע ומה כמות האנשים שמתוכננים להגיע, הגיעה שאלת השאלות: מה התקציב? בסופו של דבר, כל אירוע קם ונופל על גובה התקציב שלו. אין מה לעשות, בסופו של דבר צריך להחליט מה גובה הסכום שמעוניינים להשקיע באירוע החתונה. אחרי שקיבלתי תשובה לגבי גובה התקציב התיישבתי על המחשב והתחלתי לסרוק את מקומות האפשריים בהתאם לבקשות של אחי ואשתו לעתיד והכנתי  להם רשימה מסודרת ומפורטת כך שכאשר אחליט על המקום הנבחר יהיה לי את כל ההסברים

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *