מקציף – השדרוג המעולה לקפה שלי

אורך החיים הקדחתני שאני מנהלת היה יכול להתיש צבאות שלמים. זה משפט שאמרו לי לא אחת, בנוסחים שונים, בשנים האחרונות. מאחר ואני מנהלת חיים מסביב לשעון, הקפה הפך לחבר הכי טוב שלי. אני מתחילה את היום בשעה חמש בבוקר באימון, חוזרת הביתה, מכינה לילדים שלי סנדוויצ’ים לבית הספר ומספיקה להוריד את הכלב שלנו לטיול מהיר בגינה, ומשם מתיישבת כדי לסגור כמה אי מיילים של בוקר ולבדוק מה הפגישות ביומן שלי. את האי מיילים של הבוקר אני פותחת עם קפה הפוך. מאחר ואני שותה הרבה כוסות קפה במהלך היום, אני זקוקה לסוגים שונים שלו ומעדיפה דווקא בבוקר לשתות לאטה שאני מכינה באמצעות מקציף שקיבלתי כמתנה ליום ההולדת שלי.

הקפה של הבוקר הוא הקפה האהוב עליי בזכות החלב שאני מקציפה באמצעות המקציף. מאחר ורמת האדרנלין שלי עוד גבוהה מהאימון, אני לא רואה טעם לשתות מנת קפה מרוכזת של אספרסו כפול כמו שאני שותה במהלך היום ולכן מעדיפה לפתוח את היום עם הטעם הנהדר של הקפה אבל במינון מופחת ומאחר ואני זקוקה לחלבונים לאחר האימון החלב המוקצף עונה על צורך זה. המקציף שלי הוא כמו יד ימיני בבוקר. אמנם הקפה שאני שותה יחסית חלש, אבל הטעם נפלא ובזכות המקציף הוא אפילו משדרג את הטעם של החלב והופך אותו לאוורירי יותר.

וכך לאחר שאני שותה את הקפה המשובח של הבוקר עם החלב המוקצף אני מתחילה עוד יום מטורף בו אני זזה מפגישה לפגישה ובנסיעה בין לבין אני מנהלת שיחות ועידה על מנת למקסם את הפעילות שלי תוך כדי תנועה. במהלך היום אני משתדלת לשתות את הקפה ללא חלב ושותה בעיקר אספרסו או אמריקנו משום שכמות גדולה של חלב גורם לי לחוש עייפה וכבדה. כאשר אני מגיעה הביתה בערב אני מכינה לעצמי כוס חלב מוקצף באמצעות המקציף ומתיישבת מול הטלוויזיה. על מנת שאוכל ללכת לישון אני מנס להוריד הילוך מכל היום על ידי צפייה בתכנית מטופשת ולתת למחשבות זמן לשוט לי בראש

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *