נופש בארץ – החיפוש המהנה

אחד הדברים שאני הכי אוהבת זה לעשות פעילויות ששוברות את השגרה.

היום יום יכול להיות מאוד שוחק ועל מנת לשמור על עניין ולא להיגרר לשחיקה, כל שצריך הוא לצאת לנופש בארץ כל מספר חודשים. על מנת לנהל את הנושא של הנופש בארץ בחוכמה, צריך לדעת איך לחפש נופש ומתי לצאת אליו. יש כל מיני מבצעים של נופשים אשר אפשר להזמין אותם באופן יחסית מיידי ואז לצאת.

ברגע שמחליטים ללכת על נופש בארץ אשר מוזמן דרך מבצע של הרגע האחרון צריך להיות ברוח ספונטנית וקלילים עם המקום והזמן. חוסר גמישות מאוד תקשה על מציאת מבצע ראוי ומתאים ותיצור תסכולים מיותרים אצל הנופשים. אפשר להזמין נופש בארץ גם לא במבצעים של הרגע האחרון. אפשר להחליט שהולכים על נופש בארץ שיהיה מתוכנן לזמן יחסית רחוק ואז עצם ההזמנה המוקדמת מוזילה את המחיר.

היתרון והחיסרון של הזמנה מוקדמת מאוד של הנופש בארץ הוא זה שצריך להתחייב הרבה זמן מראש לנופש מסוים ובדרך כלל הרבה יותר כיף להיות ספונטניים ולהזמין את הנופש בארץ ברגע האחרון ולפי מה שמתחשק באותו הרגע. אם רוצים לנסוע למספר נופשים בשנה, זה חשוב מאוד לדאוג לתכנן מראש את התקופות שבהן רוצים לנסוע ואז להזמין סמוך למועד את הנופש בארץ שרוצים. באופן זה ניתן להיערך מראש מבחינת ימי חופש מהעבודה ותכנון של לוח הזמנים אבל את החופשה עצמה אפשר להזמין ברגע האחרון ואז לשמור על ספונטניות ולהחליט בשלב יחסית מאוחר לאן רוצים לנסוע – האם לצפון או לדרום וגם איזה סוג של נופשים בארץ רוצים.

האם רוצים נופש שהוא יותר בסגנון של בטן גב ומנוחה בעיקר או לחילופין מעדיפים נופש שמבוסס יותר על טיולים בשטח ופעילות ספורטיבית. על מנת שהעליות של הנופשים האלה לא תהיינה מוגזמות צריך לדעת איפה לחפש ולמה לשים לב אחרת אפשר בקלות לטעות ולהזמין נופש שיהיה יקר וחבל. מי שיודע לחפש היטב ימצא את הנופשים הכי טובים ויוכל לנסוע מספר פעמים בשנה משום שהעלויות לא תהיינה מוגזמות ואז אפשר לנסוע הרבה.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *