נספרסו – מותג על

מאז שהעולם נהיה עשיר יותר במותגים ובסוגים שונים של מוצרים ניתן לראות כי יש מותגים שנתפסים כיותר יוקרתיים ומותגים שנתפסים כפחות יוקרתיים. כל למשל בתחום הביגוד: חברות כמו דולצ׳ה וגבאנה אן ארמני נתפסים כמותגי יוקרה אשר כל פריט לבוש יכול להגיע למחירים מטורפים. לעומת זאת יש חברות שנתפסות כפחות יוקרתיות ולכן לא ירשו לעצמן לבקש מחירים כמו דולצ׳ה וגבאנה כי אז יפשטו את הרגל ולא יהיה מקום לעסק שלהן. כך גם בעולם הקפה: מותג כמו נספרסו הוא מותג יוקרתי מאוד. כאשר אנשים שומעים על קפה נספרסו ישר בלוטות הטעם שלהם מתחילות לעבוד והן מיד רוצים להזמין איזה שהוא סוג של קפה: החל מאספרסו ארוך או כפול ועד לקפוצ'ינו או לאטה.

בתי קפה שמבינים באיכות של קפה יעדיפו לרכוש פולי קפה למכונות הקפה המקצועיות שלהם, גם אם מדובר ברכישה יקרה יותר מאשר לקנות פולי קפה זולים בעלי טעם לוואי. לקוחות אינם סלחנים כל כך. כאשר מדובר בקפה שיהיה בעל טעם לוואי או פשוט לא טעים הם לא יחזרו לבית הקפה. בעלים של בתי קפה לא מוכנים לקחת את הסיכון הזה ולכן יעדיפו לקנות קפה בעל מותג כמו נספרסו אשר מבטיח את איכות וטעם הקפה. כאשר שומעים על קפה נספרסו זה בדיוק המותג האיכותי עליו מדובר.

אין בכלל סימני שאלה. זהו קפה עם ארומה מופלאה אשר מתאים גם לבתי קפה וגם לשתייה בבית ולא בכדי מדובר על אחד המותגים המפורסמים בעולם. הקושי המרכזי לאחר מיצוב ופרסום כפי שעשו למותג זה הוא בשמירה על היוקרה שלו ועל כך שלא יאבד מהיוקרה שלו. לא ברור מה קשה יותר: להשיג את מעמד היוקרה המדובר או שמא להצליח לשמר אותו ולא לקפוא על השמרים. כך או כך יש להשקיע מאמץ רב על מנת שהמותג יישאר בתפיסה הציבורית כמותג יוקרתי ושכולם ירצו להזמין אותו. יתרה מכך, הבעלים של החברה רוצים לשמור על המותג נספרסו שמספיק רק להגיד את שמו וישר מבינים שמדובר בקפה איכותי אשר כדאי לשתות אותו ואין צורך להוסיף מילה נוספת

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *