סניקרס – הנעליים הטובות ביותר לתינוקות

כל הורה מכיר את הבעיה שכשיש ילדים אז יש בכל גיל מצוקה אחרת. כאשר הם תינוקות, הם גדלים כל כך מהר שעד שקונים להם בגד הוא כבר קטן עליהם. אחר כך יש את הבעיה שהם מתחילים ללכת. יש הרבה סוגים של נעליים לתינוקות אבל לרוב מדובר הנעליים שלא שומרות על כפות הרגליים שלהם ולא על הברכיים שלהם. אצל תינוקות כל האיברים כל כך עדינים שצריך ממש להיזהר. אני, כמו כל אמא, לא מוכנה להתפשר על פחות מהטוב ביותר עבור הילדים שלי. כך גיליתי את הסניקרס לתינוקות.

באמת תהיתי איך לא חשבתי על זה קודם. אם סניקרס הם הנעליים הטובות ביותר למבוגרים, למה שלא יהיה אותו הדבר גם לתינוקות?! הסתכלתי קצת ברשת האינטרנט ואז גיליתי שמדובר בתעשייה שלמה, מפותחת וידועה בעולם. מצאתי מאות סוגים של נעלי סניקרס לתינוקות.

נעליים המתאימות לכל אירוע ולכל מצב, מהרגע שהם מתחילים ללכת ועד שהם גדלים למידות של ילדים גדולים. החלטתי שאקנה שלושה זוגות של סניקרס לבת שלי על מנת לראות מה שווה הסחורה. הזמנתי לה סניקס מבד ג'ינס ליום יום, סניקרס ורודות לאירועים מיוחדים ועוד זוג מצויר עם דמויות של פו הדוב. תוך שלושה שבועות הם היו פה ואחרי שהיא הלכה עם כל אחד מהזוגות לא הבנתי איך לא הזמנתי עוד כמה סוגים. הם היו כאלה מעולים ונוחים וראיתי שהיא הולכת בביטחון ובנוחות. היה לי ברור שכל הנעליים שהיא תלך איתן מעתה ואילך ויקנו באתר הזה.

התחלתי לשאול עוד אנשים אם הם שמעו על הקונספט הזה לתינוקות ונעניתי בשלילה. התחלתי לבדוק אפשרות של הבאת הזיכיון של החברה לארץ. זה יכול להיות להיט אמיתי. בדקתי עם עוד הורים אם הם מכירים את הרעיון והאם היו רוצים שתהיה להם אפשרות לקנות בארץ את הנעליים לילדיהם. ההיענות הייתה מדהימה והחלטתי ללכת על זה ולפתוח חנות כזו בארץ. פניתי למתווכים על מנת שישכירו לי מקום מסחרי לחנות שתהיה במקום מרכזי ונגיש לכל ההורים

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *